Gjest Trulte29 Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Hei! Kunne sikkert funnet svar på dette et annet sted, så beklager at jeg starter ny tråd, men orka ikke lete gjennom alle aktuelle tråder. Tok min siste (og 5.) pergo-tablett på søndag - når kan jeg forvente at eggløsning kommer. Jeg er på dag 11 i syklusen. Dette er første runde med pergo, så vet ikke om jeg bør begynne å ta eggløsningstester allerede nå eller om jeg bør vente? Noen med erfaringer?
Strix Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Min syklus ble helt forskrudd av Pergoen så min erfaring er helt håpløs å dele. Men jeg fikk beskjed om at jeg kunne forvente el på dag 12-14 sånn cirka.
Gjest Trulte29 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Min syklus er helt skrudd i utg.pkt, så derfor er det enda vanskeligere å vite hva pergoen gjør med den..
Lucky? Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Mener el var rundt dag 16 for min del...
NemoLinn Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Jeg har hatt to Pergokuren, ble gravid på begge. EL fikk jeg på dag 16 og 17,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå