Gå til innhold

Gå for langt..men ikke utro?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trude_*
Skrevet

Bare av ren nysgjerrighet: Tenker dere at man kan gå for langt uten å være utro? At det finnes en slags blindsone hvor man vet at man har gjort noe som kanskje ikke er helt bra, men som heller ikke kan kalles utroskap? Hva kan i såfall gå under en slik definisjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nettsex er vel ikke å være utro, men det er å gå langt over streken.

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Jeg syns at det å fantasere om andre er en slags form for utroskap.

Men alle gjør det vel:)

Skrevet

Når min X traff meg "i hemmelighet" for en helt uskyldig times treff, med dog i hemmelighet, så må det jo betraktes som på grensen til utro. Særlig siden treffene fulgte etter en periode med sms-flørt. Antar det gav ham et kick eller noe, vi har alltid hatt veldig sterk kjemi. Men vi gjorde ALDRI noe fysisk.

Jeg trodde han holdt på å gjøre det slutt med hun nye, men neida, de er sammen enda og jeg står alene igjen (hun ble plutselig gravid da,

så det er mulig det er grunnen, men allikevel).

Nå har jeg sendt ham langt pokkerivold. Tør ikke ha noe mer med ham å gjøre, da ville jeg blitt gal!

PS: Jeg selv hadde ikke dårlig samvittighet for de treffene, for hun stjal ham fra meg i første omgang.

Gjest Singel lesbe
Skrevet

Alt man gjør med andre (av motsatt, eller for homofile: samme kjønn) som man ikke vil at kjæresten skal vite om.

Unntatt fantasier. Det synes jeg er greit, men jeg håper vel at en kjæreste ikke fantaserer nesten utelukkende om én annen person.

Skrevet

Lever etter følgende regel;

Det man ikke kan gjøre/si med ens egen mor/søster/far/bror skal man heller ikke gjøre med andre når man er i forhold.

Altså; Feel free til gi en klem, støtt en venn, prat med andre, kyss på kinnet etc etc.

Gjest Gjest_Nusse_*
Skrevet

"Alt jeg ikke ville likt han gjorde" regelen er fint synes jeg :)

Han må gjerne fantasere om sex med andre damer, så lenge det ikke er noen jeg eller han kjenner...

Skrevet

Det å bli betatt av/forelsket i en annen, og la denne andre vite det. Pleie kontakten med h*n, og på den måten pleie følesene. Samtidig som man ikke går så langt som å være fysisk utro. Det er vel i en gråsone, man gjøre ikke noe direkte galt, men ens partner vil vel neppe like det så godt...

Skrevet

Tja...si det. Det å gjøre noe man ikke ville gjort om partneren var tilstede uten at det er direkte utroskap. F.eks flette fingre, stryke på hverandre (f.eks på ryggen, i håret, på låret etc.)...

Skrevet
Bare av ren nysgjerrighet: Tenker dere at man kan gå for langt uten å være utro? At det finnes en slags blindsone hvor man vet at man har gjort noe som kanskje ikke er helt bra, men som heller ikke kan kalles utroskap? Hva kan i såfall gå under en slik definisjon?

'

For min del er det å ligge singel på en nettside brudd på tilliten og "utroskap"

Heftig kontakt med andre selv om det ikke er fysisk.

Jeg tror det er greit å tenke: Hva ville jeg godtatt og hva ville jeg syns var å gå over streken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...