Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Gjest stupekrå
Skrevet

Vi var sammen i mange år. Han dumpet meg til fordel for ei ny. Da hadde han vært utro med ei annen noen år før. Dvs utro med to forskjellige damer over en periode. Også en lang historie der han ikke har behandlet meg med respekt (bl.a lagt ut om hvor bra sex han hadde med de to damene).

Og nå, 8 måneder senere sitter jeg fortsatt klar med armene åpne hver gang han gir et lite hint om at han savner meg.

Hvorfor i all verden reagerer jeg ikke med sinne? Skal ikke følelser forsvinne når man blir såret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wake up and smell the coffee, woman!

*sparker deg bak, så hardt jeg bare kan!!*

Gjest stupekrå
Skrevet
Wake up and smell the coffee, woman!

*sparker deg bak, så hardt jeg bare kan!!*

takk.. jeg prøver å våkne, virkelig! Tenker på alt han gjorde igjen og igjen uten at det alltid ender i en konklusjon om tilgivelse.

Tråkk på meg, hehe

Skrevet

been there done that.

kom deg unna asap. Gå vidre.

Bryt all kontakt, slett nr. Ikke ta tlf når han ringer. Slettt epost..ect og bilder.

Du fortjener bedre. Så mange fine mennd er ute, som savner en snill pike.

Skrevet (endret)
takk.. jeg prøver å våkne, virkelig! Tenker på alt han gjorde igjen og igjen uten at det alltid ender i en konklusjon om tilgivelse.

Tråkk på meg, hehe

Jeg skjønte til slutt at dette ikke kom til å endre seg om jeg ikke gjorde noe. Til slutt ringte jeg han og gjorde han så forbannet at han aldri ringte igjen. Han er forbannet på meg enda, uten at han egentlig har grunn til det, men det var den mest effektive måten å slippe kvalene mine på!!! Nå går vi forbi hverandre uten å hilse. Trist det må bli sånn, men jeg våknet opp. Nå er jeg sterkere enn noen gang!

Jeg lover, LOVER, at man blir fri når man kommer på den andre siden!!!! Jeg trodde jeg virkelig aldri kunne leve uten eksen min, og tok i mot alle smuler jeg kunne spise. Men ble jeg mett?? Nope!!!

Han fortjener ikke deg, og du fortjener å få han ut av livet ditt.

PS. Du må bare bestemme deg, du kan ikke vente på at følelsene forsvinner. De kommer til å være der lenge lenge. Slik er det når man har elsket. Men noen ganger i livet er man bare pent nødt til å sette FORNUFTEN høyere enn følelsene..så forsvinner følelsene når tiden er moden for det. Nå klarere jeg å se på gøye feriebilder fra tiden min med eks uten å gråte eller lengte tilbake. Jeg er trist over at det ble sånn, men livet går videre. Jeg har til min store forskrekkelse fått ny kjæreste, og DET trodde jeg var helt umulig for et halvt år siden!!

Stå på jente!

Endret av Pokahonta
Gjest stupekrå
Skrevet
Jeg skjønte til slutt at dette ikke kom til å endre seg om jeg ikke gjorde noe. Til slutt ringte jeg han og gjorde han så forbannet at han aldri ringte igjen. Han er forbannet på meg enda, uten at han egentlig har grunn til det, men det var den mest effektive måten å slippe kvalene mine på!!! Nå går vi forbi hverandre uten å hilse. Trist det må bli sånn, men jeg våknet opp. Nå er jeg sterkere enn noen gang!

Jeg lover, LOVER, at man blir fri når man kommer på den andre siden!!!! Jeg trodde jeg virkelig aldri kunne leve uten eksen min, og tok i mot alle smuler jeg kunne spise. Men ble jeg mett?? Nope!!!

Han fortjener ikke deg, og du fortjener å få han ut av livet ditt.

PS. Du må bare bestemme deg, du kan ikke vente på at følelsene forsvinner. De kommer til å være der lenge lenge. Slik er det når man har elsket. Men noen ganger i livet er man bare pent nødt til å sette FORNUFTEN høyere enn følelsene..så forsvinner følelsene når tiden er moden for det. Nå klarere jeg å se på gøye feriebilder fra tiden min med eks uten å gråte eller lengte tilbake. Jeg er trist over at det ble sånn, men livet går videre. Jeg har til min store forskrekkelse fått ny kjæreste, og DET trodde jeg var helt umulig for et halvt år siden!!

Stå på jente!

Det er bare det at det er utrolig skummelt å skulle bestemme seg. I det man bestemmer seg blir bruddet absolutt realitet.

Jeg hadde egentlig bestemt meg. Var til og med helt ferdig med han i flere måneder. Men så fikk jeg en setning, og jeg er helt satt tilbake igjen.

Mon tro om de liker å ha en der i tilfellet det andre forholdet skal ryke?

samtidig klarer jeg ikke glemme ordene hans om at jeg var hans store kjærlighet.

Skrevet
Det er bare det at det er utrolig skummelt å skulle bestemme seg. I det man bestemmer seg blir bruddet absolutt realitet.

Jeg hadde egentlig bestemt meg. Var til og med helt ferdig med han i flere måneder. Men så fikk jeg en setning, og jeg er helt satt tilbake igjen.

samtidig klarer jeg ikke glemme ordene hans om at jeg var hans store kjærlighet.

Det er DØDSSKUMMELT!!! Nå er ikke historiene våre identiske selvfølgelig, men tror følelsesaspektene kan være litt like.

Jeg skalv i kroppen i to dager etterpå!

Når jeg leser det du skriver, er det likevel ikke tvil om at du IKKE skal tilbake til denne fyren!

*Jeg sparker deg litt hardere denne gangen*

Skrevet
Vi var sammen i mange år. Han dumpet meg til fordel for ei ny. Da hadde han vært utro med ei annen noen år før. Dvs utro med to forskjellige damer over en periode. Også en lang historie der han ikke har behandlet meg med respekt (bl.a lagt ut om hvor bra sex han hadde med de to damene).

Og nå, 8 måneder senere sitter jeg fortsatt klar med armene åpne hver gang han gir et lite hint om at han savner meg.

Hvorfor i all verden reagerer jeg ikke med sinne? Skal ikke følelser forsvinne når man blir såret?

Jeg gar vært bort i nesten akkuratt samme historie som deg tidligere, derfor kjenner jeg meg igjen i din situasjon. Det er ikke lett nei, MEN det som er viktig at du tenker på din verdi og personlighet?! godtar du at et menneske skal behandle deg slik? hvorfor skulle du godta det i det hele tatt? Du er nok litt svak, på samme måte som meg hvor jeg var det før, ikke mere. Viktig at kvinner viser mannfolk selvtilligt til seg selv, vis han at det er du denne gangen som ikke gidder å fortsette med han, nettopp fordi han ikke fortjener deg. Bestem deg for noe, ikke la han knekke deg, men knekk han selv og sår han før du forlater han, det kommer du til å være stolt av ssnere i livet. det kan jeg love deg.. Lykke til hvis mitt svar kan da være noe til hjelp...

MVh Brunetta_23

Skrevet

Det tok meg tre år å komme over eksen min på. Forsto at jeg måtte kutte han ut på alle måter. Likevel tok det tre år før jeg kunne med handa på hjertet si at jeg ikke ønsket å ha han tilbake. Ting tar tid. Utrolig vondt men du må nok bare være hard mot deg selv og kutte all kontakt hvis du vil avslutte. Ellers kan det ødelegge dine muligheter for å treffe han du skal leve resten av livet sammen med. Lykke til,vet akkurat hvor ille du har det.

Skrevet

Jo, og du skulle bedt han avslutte den sexhistorien litt før.

Men gjort er gjort. Han høres dum ut, men det vet du vel? Nei det er ikke lett. Noen bruker man lang tid på å komme over. samme hvor drittsekker de har vært.

Skjønner hvordan du har det. man får et sånt sug i magen man ikke klarer å kontrollere, og min blir blind i gjerningsøyeblikket, hehe.

trøst deg med at du ikke er alene, og at den (typiske) tiden leger alle sår...

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Tenk på at han behandler deg som en hund som han kaster et kjøttbein til av og til.

Den setningen hjalp meg til å tenke litt annerledes. Og til å tenke at jeg var verdt så utrolig mye mer! Det er du også.

Gjest stupekrå
Skrevet

takk for alle svar.

Teorien er lett å forstå, men i praksis derimot..

3 år virker uendelig lenge å gå med slike følelser

Gjest Gjest_Siv_*
Skrevet

Han utnytter deg.

Ikke gi etter.

Han kommer til deg når han ikke har noen andre så du er kunn hans reserve.

Han tenker vel på disse andre damene mens han har sex med deg også den dritten.

Tenk på alle hans negative sider som helt sikkert veier tyngre enn hans positive seider.

Hvor lenge vil du ha det sånn?

Vil du ha det sånn i 10 år til?

La oss si at han og du blir sammen igjen,da vet du at han ikke er til å stole på og han vet at du blir hos han selvom han ligger med andre damer.

Han er ett null kjære deg-du fortjener bedre enn dette.

:rope: Han utnytter deg hører du det

Skrevet
Men så fikk jeg en setning, og jeg er helt satt tilbake igjen.

Du var ikke hans store kjærlighet da hadde han ikke behandlet deg sånn.

Det er bare noe han sier.

Du må ikke logre med halen bare fordi han plystrer til deg! Du er ikke bikja hans heller er du vel?

Sier som gjest Siv over her, han vil fortsette å drive med andre fordi han vet at du tilgir han og blir hos deg.

Nå må du være realistisk å våkne opp.

Skrevet
takk for alle svar.

Teorien er lett å forstå, men i praksis derimot..

3 år virker uendelig lenge å gå med slike følelser

Her legger vi masse energi i å svare deg.

Ikke spør om du ikke vil ha fornuftige råd!! Da er det bare å fortsette i tre år til da, helst til du har fått to barn med fyren og han puler rundt med andre damer som ikke har fått graviditetsmerker på seg.. slik at du kan fornøyd være stuck i møkka resten av livet!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...