Dragsund Skrevet 16. juni 2003 #1 Skrevet 16. juni 2003 Lurer på om det finnes noe nettsted for mannfolk, hvor det også er et forum? Er nysgjerrig på hva de prater om!
Barbie Skrevet 16. juni 2003 #2 Skrevet 16. juni 2003 Et interessant spørsmål... Skulle vært moro å snoket litt på gutta.. :oops:
Octavia Skrevet 16. juni 2003 #3 Skrevet 16. juni 2003 Her Dølle greier. Skjønner at mannfolkene holder seg her.
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. juni 2003 #4 Skrevet 16. juni 2003 Tro nesten jeg skal tipse samboeren min om dette. Kanske det faller til interesse.
Crazee Skrevet 16. juni 2003 #6 Skrevet 16. juni 2003 Trur det næraste ein kjem eit forum der ein kan diskutere alt muleg, men i ulike kategoriar - og ikkje avgrensa tema - er Usenet. Der er det masse faggrupper og nokre "pludregrupper". Men alt dette er jo like ope for damene då - sjølv om det for kort tid sidan vart oppretta ei gruppe for jenteprat (der eg trivest godt ;-) ) Men ein rein 'Herreguiden' i stil med KG har eg aldri sett.
Miew Skrevet 16. juni 2003 #7 Skrevet 16. juni 2003 Kanskje noen herfra burde starte en guide hvor kvinner OG menn ferdes og gir hint om saker og ting? En guide med et nøytralt navn?
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 17. juni 2003 #8 Skrevet 17. juni 2003 Det finnes da en drøss med forskjellige manneguider rundt om, men cluet med dem er at de stort sett handler om enkelt-temaer. For, hva ville et manne-diskusjonsforum inneholde? Jo, våpen, biler og sex. Og lite seriøsitet. De som er seriøse, har penset seg inn på et enkeltstående tema, slik at man der kan luke ut de som bare skal lage rølp eller diskutere banaliteteter og bullshit.
MarianneE Skrevet 17. juni 2003 #9 Skrevet 17. juni 2003 Har sett en Manneguide, men husker ikke adressa. Skal se om jeg finner den et eller annet sted....... 8)
Dragsund Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2003 ZZzzzzzznork....skjønner godt at det kommer gutter inn på våres forum!
Gjest ButtHead Skrevet 18. juni 2003 #11 Skrevet 18. juni 2003 ZZzzzzzznork....skjønner godt at det kommer gutter inn på våres forum! Akkurat det må jeg si meg enig i!
Suzy Skrevet 19. juni 2003 #12 Skrevet 19. juni 2003 Det der var stusselig.... jammen er jeg glad jeg er Kvinne... Suz
Gjest Scampi Skrevet 19. juni 2003 #14 Skrevet 19. juni 2003 Men er ikke det rart!? Helt selvfølgelig var det puppebilder der inne, men er det noen halvnakne menn å sikle på her inne? nope bare noe som slo meg..
Gjest Donna Skrevet 20. juni 2003 #15 Skrevet 20. juni 2003 Kjedelige greier - forstår godt at de kommer luskende inn til oss for å være ....
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #16 Skrevet 20. juni 2003 Det finnes da en drøss med forskjellige manneguider rundt om, men cluet med dem er at de stort sett handler om enkelt-temaer. For, hva ville et manne-diskusjonsforum inneholde? Jo, våpen, biler og sex. Og lite seriøsitet. De som er seriøse, har penset seg inn på et enkeltstående tema, slik at man der kan luke ut de som bare skal lage rølp eller diskutere banaliteteter og bullshit. Og hva er det som er så useriøst da med våpen,biler og sex?
Molanya Skrevet 20. juni 2003 #17 Skrevet 20. juni 2003 Anonym: Jo, våpen, biler og sex. Og lite seriøsitet. OG lite seriøsitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå