Gjest pilutta Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Jeg har erfart at dette stemmer uhyggelig godt med meg, siden jeg bare har erfart et "perfekt" forhold begge elsker like mye, der kjemien var 100%, og det fysiske klikket sammen som bare rett nøkkel i rett lås kunne gjøre. Jeg har rett og slett aldri følt så mye der nede som sammen med ham. Andres erfariger? Mulig det ene var en konsekvens av det andre, at sexen var så god at jeg bare elsket ham mer og mer og ikke kunne være ham foruten?!?
Gjest Sophus Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 sexen er definert bedre med en man elsker. I alle fall for meg. Man føler jo 100 % trygg på personen og tør utfolde seg mer. Mannen min er den første jeg virkelig har elsket, og han gir mer følelser som jeg aldri har hatt før. Aldri hatt så deilig sex som som med han. hele kroppen er i extase.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Ikke nødvendigvis! Jeg har aldri hatt det så godt sammen med noen som jeg har med samboeren min, men jeg har faktisk hatt bedre sex! Selv om jeg elsker han, så er vi dessverre ikke helt kompatible i senga. Vi har bra, dels veldig bra, sex, men jeg har hatt bedre med andre, mindre "passende" typer før. Men det er altså min erfaring.
BrunetteBarbie Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Som regel er det jo det, men det finnes unntak. jeg har opplevd unntak. Nå er jeg sammen med selvfølgelig verdens kjekkeste, nydeligste, varmeste og snillste og morsomste mann, og ja jeg elsker han, og ja sexen er bra! Det igjen tror jeg er fordi jeg elsker han. Altså, ikke misforstå, han er ikke "klønete" i senga, men tror ikke man legger like godt merke til sånt, når man virkelig elsker noen.
tomatsuppe Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Øvelse gjør mester. Når to personer har hatt sex sammen over lengre tid, vil sexen bli bedre enn den var i starten. Dette sammenfaller nok ofte med at man har begynt å elske personen. Følelsene har sikkert også litt betydning...
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 Jeg tror at samboeren min hadde mye, mye, mye heftigere sex med elskerinnen sin enn vi noen gang har hatt. Han tente i utgangspunktet på det litt forbudte, så når han da hadde sex på hotellet med kollegaer liggende på rommene ved siden av, så var vel det litt ekstra kinky, og når elskerinnen hylte så høyt at de andre kunne høre det, så var vel det tidenes erobring tenker jeg? Og, jeg har sett hvor mye han tenner på mine lyder, så jeg tror at han - for sin del - har opplevd de seksuelle høydepunkt sammen med noen han bare "elsket litt", dvs ikke i parforhold. Han har beskrevet det som "annerledes" og "veldig deilig" og at "alt fløt" og jeg antar at det må være en underdrivelse, for hvem sier vel hvor godt det egentlig er når man har hatt en affære?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 Ja, en ting til... Han var visst utrolig kåt og de to klarte visst ikke holde hendene fra hverandre. Sånn går det når man spør etter detaljer når samboeren har hatt en affære. Han klarer å holde hendene fra meg, for å si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #12 Skrevet 18. november 2008 For meg har det ikke vært slik. Den beste sexen hadde jeg med en elsker. Vi var begge single, men det var ikke føleser med i bildet. Vi var venner, hadde god kjemi, og klaffet sexsuelt svært godt. Men vil tro man har den ømeste og varmeste sexen med en som en elsker. Og i det lagne løpet betyr det kanskje mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå