Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ganske langt hår, og jeg sparer til lengre. håret mitt er stritt, ganske porøst og brekker lett, men jeg har mange og tynne hårstrå, slik at håret mitt også "kollapser" lett. Jeg farger det en gang i blant, og bruker Kerastase Resistance kur en gang i uken.

Bør jeg kjøpe Redken Extreme, All Soft eller en av de andre Redken shampoene? Jeg trenger også conditioner... Har dere gode erfaringer med Anti-snap'en til Redken?

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan på det sterkeste anbefale hårkuren All Soft, i den beige krukken. Den gjør mirakler for håret! Det blir mykt og skinnende. Har aldri hatt sprøtt eller tynt hår, så jeg vet ikke om den hjelper for det, men det skulle ikke forundre meg, he-he.

La den gjerne sitte i håret over natten også, hvis det er ekstra ille.

Skrevet

Er glad i Body Full fra Redken. Den gir endel volum til håret samtidig som det gjør håret skinnende vakkert og gjør at det ser og føles tjukkere ut. Har tynt hår, men det er ikke så sprøtt da, men blir fort slitt. Vet at dette ikke er Redken, men en kur som har gjort håret mitt sterkt, mykt og tjukt er Joico K-pac. Den gjør også at mitt hår ikke fliser seg. Elsker denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...