Paibunn Skrevet 18. november 2008 #1 Del Skrevet 18. november 2008 Fant ut at jeg ville starte en dagbok. Skrive ned litt tanker og litt forskjellig. Har prøvd meg på dagbok før, men ikke klart å skrive hver dag - kanskje det blir annerledes denne gangen Uansett - jeg er er en jente på 20 år, bor sammen med kjæresten min og vi studerer begge i Bergen. Vi har det som oftest fantastisk, men har selvsagt våre småkrangler og ups and downs Skulle egentlig på seminar på universitetet i dag, men det begynte så altfor tidlig, og jeg hadde jo ganske vondt i hodet i går Seminaret begynte kl 8, og da måtte jeg faktisk stått op kl 7 :O Fant ut at jeg ble hjemme og jobbet i stedet, men har vel egentlig bare skrevet et par ord og lest svært lite Det blir fiskepinner til middag i dag. Frister ikke så mye, men gidder ikke lage noe annet... Skulle ønske kjæresten kunne diske opp med en fantastisk middag, men han er desverre ikke så dreven på kjøkkenet - kjøttdeig og spaghetti er vel spesialiteten Jaja, får vel prøve å komme i gang med litt skolearbeid sånn at jeg får bedret samvittigheten litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 18. november 2008 #2 Del Skrevet 18. november 2008 Hei og hopp!! Grattis med dagbok!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 18. november 2008 Takk for det :D Hadde ikke ventet at noen så meg så fort! Skal bort til noen venninner og se greys i kveld. Gleder meg! Det har blitt alf for skjelden i det siste... Sikkert mest min feil, jeg er litt treig på invitere meg selv på besøk, og jeg bor litt utefor sentrum så er litt mer stress for dem å komme til meg kanskje? Hadde egentlig lyst å starte en prøverdagbok, men siden kjærsten (og egentlig meg selv) syns det er lt for tidlig får jeg øve meg med en generell så lenge Broren min har akkurat fått barn, og jeg er SÅ misunnelig. Elske barn! Tror jeg har vert verpesjuk siden jeg skjønte at jeg kunne få barn - haha Gleder meg til jeg er ferdig me Bacheloren og kanskje kan begynne å tenke litt mer på barn *-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 18. november 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Skulle akkurat til å skrive et innlegg på forumet om hvor man fant alle disse kjekke smilefjesa, men der dukka de jammen opp gitt! Endret 18. november 2008 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 18. november 2008 Oi, så aktiv jeg er i dagboko mi Var utrolig deilig å besøke venninene mine i kveld! Er alt for lenge siden vi har tilbragt tid sammen uten at det har vert fest - dette skal det bli mer av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 19. november 2008 #6 Del Skrevet 19. november 2008 Takk for det :D Hadde ikke ventet at noen så meg så fort! Skal bort til noen venninner og se greys i kveld. Gleder meg! Det har blitt alf for skjelden i det siste... Sikkert mest min feil, jeg er litt treig på invitere meg selv på besøk, og jeg bor litt utefor sentrum så er litt mer stress for dem å komme til meg kanskje? Hadde egentlig lyst å starte en prøverdagbok, men siden kjærsten (og egentlig meg selv) syns det er lt for tidlig får jeg øve meg med en generell så lenge Broren min har akkurat fått barn, og jeg er SÅ misunnelig. Elske barn! Tror jeg har vert verpesjuk siden jeg skjønte at jeg kunne få barn - haha Gleder meg til jeg er ferdig me Bacheloren og kanskje kan begynne å tenke litt mer på barn *-) Jeg ser mine venner altfor skjeldent også! Hva studerer du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 19. november 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg studerer interkulturell kommunikasjon. Det er første året, så nå før jul har vi bare ex-phil og ex-fac - utrolig kjedelig! Gleder meg kjempe masse til januar når vi begynner med det jeg egentlig er interessert i I dag har jeg vert på panduro og handlet vatt til å fylle inn i bamsene jeg har strikket til tantebarna. Bamsene var veldig enkle å strikke, og jeg er ikke akkurat noen mesterstrikker Link til oppskrift : http://dinhobby.no/index.php?option=com_co...&Itemid=299 Jeg har strikket dem i mørkere brunt, og skal strikke blå skjerf der jeg skal sy på navnene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 19. november 2008 #8 Del Skrevet 19. november 2008 De var kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 19. november 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, jeg syns de var veldig koselige I dag lager jeg pannekaker meg bacon og blåbærsyltetøy til middag. gleder meg! har hatt lyst på det i mange dager, men har ikke gidda å gå på butikken for å kjøpe egg Ellers tror jeg at jeg skal gjøre svært lite i dag... Kanskje vaske hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 19. november 2008 #10 Del Skrevet 19. november 2008 ÅH!!! Fleskepannekaker er en av mine yndlingsretter!!!! Nå fikk jeg skikkelig lyst på det istedet for fisk.. Jeg har stort sett samme planer for deg, ingenting Ha en forsatt super dag!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 19. november 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 19. november 2008 Takk det samme idnar Deilg å ikke gjøre noenting av og til, selv om jeg syns jeg har gjort det litt for ofte i det siste :gjeiper: Vi fyrer i ovnen for første gang i år! Kjempe koselig, også varmer det så godt - mmm. Gleder meg til jul nå! Egentlig til hele desember. Er så koselig å kjøpe gaver, pynte og lage julekaker. I år skal jeg lage: Pepperkaker (ferdig deig fra Ikea) Berlinerkranser Kokosmakroner Dragsundkaker (konfektkaker) Vet ikke hvordan det blir i jula. Har liksom ikke noen ordentlige tradisjoner lenger etter at mamma og pappa skilte seg for tre(?) år siden. I fjor var vi alle samlet hos pappa, det var veldig koselig, men tror ikke vi får til det samme i år. Jeg er eneste barn mamma og pappa har sammen, og i tillegg en skikkelig attpåklatt! Søstrene mine bor langt unna, og siden de var her i fjor kommer de sikkert ikke i år. Det har virka på broren min som at de skulle feire jul hos seg selv i år, men er ikke sikker. Hadde egentøig vert gøy å feire jul der sammen med dem kanskje jeg skal ta opp det når jeg er hjemme i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 20. november 2008 #12 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Grattis med dagbok! Fine bamser, forresten! Endret 20. november 2008 av Sisu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 20. november 2008 #13 Del Skrevet 20. november 2008 Takk det samme idnar Deilg å ikke gjøre noenting av og til, selv om jeg syns jeg har gjort det litt for ofte i det siste :gjeiper: Vi fyrer i ovnen for første gang i år! Kjempe koselig, også varmer det så godt - mmm. Gleder meg til jul nå! Egentlig til hele desember. Er så koselig å kjøpe gaver, pynte og lage julekaker. I år skal jeg lage: Pepperkaker (ferdig deig fra Ikea) Berlinerkranser Kokosmakroner Dragsundkaker (konfektkaker) Vet ikke hvordan det blir i jula. Har liksom ikke noen ordentlige tradisjoner lenger etter at mamma og pappa skilte seg for tre(?) år siden. I fjor var vi alle samlet hos pappa, det var veldig koselig, men tror ikke vi får til det samme i år. Jeg er eneste barn mamma og pappa har sammen, og i tillegg en skikkelig attpåklatt! Søstrene mine bor langt unna, og siden de var her i fjor kommer de sikkert ikke i år. Det har virka på broren min som at de skulle feire jul hos seg selv i år, men er ikke sikker. Hadde egentøig vert gøy å feire jul der sammen med dem kanskje jeg skal ta opp det når jeg er hjemme i helga? Vi har fyrt i peisen mangen ganger allerede Kjempe kos!!! Kjedelig at juletradisjoner ikke lenger er tradisjoner, men det ordner seg nok Hva skal kjæresten i julen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 20. november 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 20. november 2008 Takk for det Sisu Kjæresten skal være hos faren sin i Oslo i jula. han kommer hjem til nyttår, og vi planlegger å være hos moren hans da Det ser ut til at tankene mine har blitt lest. Snakka med mamma på telefonen i går kveld, og hun sa at det mest sannsynlig ble julefeiring hjemme hos broren min Da blir det masse folk Men det blir sikkert kos! Vi blir: Meg Mamma Pappa Broren min samboeren hans (M) babyen deres M sin mor M sin søster samboeren hennes deres (kanskje to) barn M sin andre søster hennes barn M sin bror Har aldri feiret jul sammen med så mange barn før Tror det blir litt slitsomt, men veldig gøy! Kjenner egentlig ikke M sin familie så veldig godt, men de er ganske utadvendte så tror nok det blir en kjekk tone Jeg er litt stolt av meg selv i dag Jeg har faktisk lest et helt kapittel i lingvistikk boka mi Tror jeg må gå igjennom deler av det en gang til, merket at øynene mine gikk itt i kryss når jeg drev på, men uansett Gryterett til middag i dag. Gleda meg til det i går, men er ikke så lysten på det i dag. Tror jeg skal lure kjæresten til å lage middag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 20. november 2008 #15 Del Skrevet 20. november 2008 Så fint at det ordnet seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 20. november 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 20. november 2008 Har akkurat vert ute å gått tur i snøen Plutselig dalte søen ned, og jeg og kjæresten bestemte oss for å gå en tur. Ble ikke så langt, men det var kos Endte opp med å finne en ny butikk også, som faktisk er nærmere enn den vi har pleid å handle på. Og de hadde ferskvaredisk, noe som jeg har savnet litt. På butikken kjøpte vi sjokolade og julebrus. Har egentlig innført julebrusforbud helt til 1. desember, men kom sånn i julestemning at vi fant ut at det var ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 21. november 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 21. november 2008 Kjæresten reiser hjem i helga, så jeg satser på å bruke tiden på noe fornuftig. Skal rydde og vaske leiligheten, ta en tur til sentrum og lete etter en kjole til julesesongen og besøke en vennine I morgen skal jeg kjøpe julepresanger! Er deilig med nyvaska leilighet, men så kjedelig å komme i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 21. november 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 21. november 2008 Ble visst ikke noe vasking på meg i dag... Kanskje reiser jeg hjem til kjæresten i morgen, moren hans inviterte meg. Vet ikke helt om jeg har lyst, fordi han sa han ville reise alene for å få gjort litt skolearbeid og bla bla bla. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 26. november 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 26. november 2008 Æsj! Jeg er syk... Den høyre mandelen min er gigantisk(!) og kjempe vond. Typisk at jeg er tom for c-vitamin, men kutta opp et hvitløksfedd og heiv nedpå. Hater å være syk, spesielt når mandlene mine hovner så j... opp. Til vanlig har jeg så store mandler som vanlige folk har når de er syke. Når mine hovner opp er det vanskelig å puste, så heldigvis er det bare den ene som er stor nå... Kjenner at jeg er litt syt og klag nå, men det er litt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 25. august 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 25. august 2009 "Det er lov å være sint på rusen.Det er ikke det samme som å ikke være glad i et elsket familiemedlem." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå