Gjest Anne Panne Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Ei venninne har tagget meg - eller hva det heter - på flere bilder som nå ligger på siden min. Jeg vil ikke ha de der... Hvordan fjerner jeg dem igjen?
Gjest skoeska Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Tagen kan du fjerne av deg selv, slik at dine venner ikke kan gå inn på dem (med mindre de går inn på dem via din venninnes side..) Slette bildene kan du nok ikke - det må din venninne gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Gå inn på bildene på siden din og trykk på "Remove tag". Da forsvinner de fra din side. Men bildene blir jo liggende på hennes side da, og på siden til evt. andre på bildet som hun har tag´et.
Gjest Anne Panne Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Tusen takk for hjelpen!! Jeg har nå fikset det med rask hjelp fra dere. At bildene fortsatt ligger hos venninna mi er greit nok, men jeg vil ikke ha dem hos meg. Alt såre vel, takk igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå