Gå til innhold

Donalds kokebok

Gjest Gjest_Sandra_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilket forhold har du til gutten? For det kan selvsagt være en søt, morsom gave (jeg har den selv og det er en del godt der:p) men det spørs altså kanskje litt på hvilket forhold dere har..

Er det fra en kjæreste eller venninne vil jeg si det bare er morsomt som en slags tilleggsgave, men blir kanskje ikke helt det store om det er gaven fra tante som ser ut til å tror at han enda er tolv? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en artig gave, det. Om han leser Donald, så synes nok han det også.

Jeg er forøvrig 27, og bruker fremdeles flere av oppskriftene i min Mikke Mus kokebok jeg fikk til femårsdagen. Jeg har blitt bedt om å lage "den derre utrolig gode sjokoladekaken du vet", eller "Den store stygge ulvens sjokoladekake" som den egentlig heter, til bryllupet til en venninne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det Mikke Mus-kokebok? :o Jeg vil ha, jeg vil ha!

Jepp! Men jeg fikk min for over 20 år siden, så vet ikke om de selger den ennå... Masse godbiter der. "Dvergenes muffins", hvor hver dverg har sin spesialitet er alltid en suksess :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være praktisk å ha. Med mindre han er et mat-geni, vil jeg tro han synes det er greiere med en lettfattelig kokebok enn de mange avanserte som er på markedet. Men litt obs på tante-faktoren som Tonerose nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er til broren min ;P Jeg er 22. Så ingen tante-faktor.

Får tenke litt på saken.

Er det kun kakeoppskrifter i den? Eller middager ol også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jenta_*

Jeg vurderer også å kjøpe donald kokeboka til min kjæreste, å han er 29, men er veldig gla i donald.

Denne boka blir bare en liten del av mye annet han skal få. Har kjøpt julesengesett, pluss at han får mye hjemmelagde gaver.

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...