Gå til innhold

bærbar dvd-spiller

Gjest Gjest_Mamma_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mamma_*

har kjøpt en bærbar dvd spiller til lillegutt - han bruker den i bilen stort sett.

Vi skal nå reise borti og det er en ganske lang flytur- tenkte å bruke dvd spilleren på flyet '(sett andre som har gjort dette) for å korte ned flytiden for han. da jeg testet spilleren på batteri - døde den etter bare 30 minutter - er det vanlig??? I butikken sa de at det skulle funke ca. 2 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har kjøpt en bærbar dvd spiller til lillegutt - han bruker den i bilen stort sett.

Vi skal nå reise borti og det er en ganske lang flytur- tenkte å bruke dvd spilleren på flyet '(sett andre som har gjort dette) for å korte ned flytiden for han. da jeg testet spilleren på batteri - døde den etter bare 30 minutter - er det vanlig??? I butikken sa de at det skulle funke ca. 2 timer

Heisann.

Jeg har selv en bærbar pc hvor jeg også kan se film,og på den er det vanlig med 2-3 timer,men jeg har noe som heter stømsparer på pc,er det noe på dvd'en som har noe sånt som kan stilles inn ? Hva med batteriene,kan de byttes ut til noen andre?.Du kan også høre med butikken du kjøpte den i.Håper du finner ut av det,gjerne neste gang du skal ut å fly,kjenner igjen det med å korte ned flytiden for de minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...