Gjest Gjest_Mamma_* Skrevet 18. november 2008 #1 Del Skrevet 18. november 2008 har kjøpt en bærbar dvd spiller til lillegutt - han bruker den i bilen stort sett. Vi skal nå reise borti og det er en ganske lang flytur- tenkte å bruke dvd spilleren på flyet '(sett andre som har gjort dette) for å korte ned flytiden for han. da jeg testet spilleren på batteri - døde den etter bare 30 minutter - er det vanlig??? I butikken sa de at det skulle funke ca. 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #2 Del Skrevet 18. november 2008 har kjøpt en bærbar dvd spiller til lillegutt - han bruker den i bilen stort sett. Vi skal nå reise borti og det er en ganske lang flytur- tenkte å bruke dvd spilleren på flyet '(sett andre som har gjort dette) for å korte ned flytiden for han. da jeg testet spilleren på batteri - døde den etter bare 30 minutter - er det vanlig??? I butikken sa de at det skulle funke ca. 2 timer Heisann. Jeg har selv en bærbar pc hvor jeg også kan se film,og på den er det vanlig med 2-3 timer,men jeg har noe som heter stømsparer på pc,er det noe på dvd'en som har noe sånt som kan stilles inn ? Hva med batteriene,kan de byttes ut til noen andre?.Du kan også høre med butikken du kjøpte den i.Håper du finner ut av det,gjerne neste gang du skal ut å fly,kjenner igjen det med å korte ned flytiden for de minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå