OppNed Skrevet 26. april 2002 #21 Skrevet 26. april 2002 Så søte dere er Anonym: Har neeesten alt dah *kvalm nå* Bortsett fra to ting (kanskje 3-4): * definitivt ikke til mannens meste, er for kverulantisk anlagt = ubehagelig for menn som bare vil kna pupper + ikke høre pip fra dame bortsett fra feminint lite pyntelig sukk * Passerte 18 for sånn ca (Åh Gud!! må tenke) 16 år siden * Hvor lange må vi være for at bena skal bli lange i forhold til resten av kroppen? Hmmm. * Et perfekt ansikt? Er det lov å være rødøyd m sånne små sekker (søte sekker altså) under øynene når vi har strevd en HEL uke for å bruke denne hjernen som hele tiden er i veien i tillegg til å se ut som sexy, kåt barbie? Satser på at dette blir tilgitt når lørdag våkner til liv, og skjønnhetssøvn på 6,5 timer (kontra ellers 5-6) etter tre glass for mange rødvin på fredag har gjort susen *hår...hår...elsklingen lurte meg til, for ca 2 år siden å klippe hår fordi han liker sexy kvinnenakke. Sparer og sparer. Og hater meg selv fordi jeg lot manns ønske om sexy kvinnenakke komme i veien for 5 års sparing til langt barbiehår. Etter traumer med sparehår som vipper inn på en side av hodet og UT på andre siden. Halvlangt nå. Fortvilet, fordi jeg må bruke "musefletter" og hestehale for å kamuflere disse fordømte vippene. Kanskje extension gjør susen. Hvorfor ser hår best ut etter 7 timers søvn som jeg aldri får?? Men jeg er BLOND. Så det så. Naturlig lys blond Kløft i ryggen altså? Jeg liker den der muskelkløften i rumpa, jeg; den som er litt sånn ut på siden av mannerumpa (biologitimene er glemt). Og kløft i haka er bra. Hake på mann er bare deilig (vet at alle har en, nå snakker jeg litt sånn solid hakeparti) Egentlig så er menn bare herlige. Med eller uten kløfter. Men sexy menn er menn som ikke vet de er sexy. Sånn som kløftegutten på jobben til Nelle, kanskje? Liker selvsikre menn. Som skyter frem haka (!!) like mye som jeg gjør når de MENER noe. Og som kan ordlegge seg og som samtidig er ydmyk for andres meninger. Det allerallermest sexy jeg vet er denne forandringen i blikket på menn når de ser på meg som en kvinne. Ikke signaliserer noe som helst, bortsett fra dette glimtet. Disse glimtene i øynene signaliserer at de har sjel. Jålebukker er usexy, rett og slett TGIF!!!! Maiken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå