Gå til innhold

Ekstremt sexy??

Nelle

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Har dere noen gang tenkt over at øverste del på ryggen kan være helt utrolig sexy på en mann dersom han har en liten "kløft" mellom skulderbladene (om dere skjønner hva jeg mener)?

Kom til å legge merke til en på jobben for noen uker siden -han hadde en tynn flanellsskjorte på, og en veldig "kløft" mellom skulderbladene bak på ryggen. Var utrolig sexy å se på! Kjente det begynte å krible i underlivet og ble bare sittende å stirre... Deilig!!!

Er dette en "greie" for flere?

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

jo da "kløften" er sexy den...Men enkelte fyrer har bare noen helt vidunderlige rygger og nakker;nab får bare lyst til å gå bort til dem og stryke og kysse dem på rygg og nakke litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel -han er bare 18 år. Klart han ble utrolig smigret, men han ble nok mer smigret enn han ville vise overfor meg...

Nelle icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja den kløften er noe av det mest sexy som finnes!!! Min kjære har den veldig tydelig, og ser jeg den glemmer jeg alt annet! *knis*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Ja kløften på ryggen er en av de tingen som tenner meg mest når det gjlder kroppsdeler på menn.... icon_wink.gif

Så har jeg en litten ting for stooore bryst musler og skikkelige stooore streke armer icon_biggrin.gif

For å ikke snakke om en mann med ordentelig V-form icon_biggrin.gif

Det kribler bare tanken..... icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh, ja vi kvinner er jammen rare som kan tenne på en elegant rygg, en five o´klock shadow eller et par sterke hender. alle kan jo forstå at menn tenner på silikonberg, småjenter og rompehull. *flirer*

ikke vondt ment gutter, bare litt satt på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Alle jenter SKAL ha store faste pupper, slank mage - perfekt mage, lange slanke legger, utrolig perfekt fjes, alltid brun over hele kroppen, konstant barbert, nydelig hår og utseende, være konsant kåt, ha alltid lyst, og være til mannens beste.

Hvor mange av dere har alt dette?

INGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og hvor kjedelig ville ikke en slik kvinne bli i lengden...??

P.S. Studina: Digger svaret ditt!!

Hehe...

Kløft i ryggen -oh yeah!!! THAT is REAL!!!

Nelle icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en gutt uten six pack som har glimt i øyet, sjarm og varme kan plutselig komme til å være bundet til sengen, tilbedt og rundslikket. han som tilber sitt eget vaskebrett i speilet,vokser brystkassen to ganger i uka og trener febrilsk hver dag på helsestudio for å få Den Perfekte Kroppen har misforstått totalt, og kommer ikke i nærheten av mine silkelaken.

nå har d seg sånn, at jeg liker gutter som tenker som meg. så de som ikke gjør d, og kun bryr seg om at dama skal ha de rette målene, ville ikke interessert meg særlig når d kom til stykket uansett. så praktisk.

d er så deilig å kjenne at man kan sette pris på sånne små ting. f.eks. en kløft i ryggen. så rart å tenke på at noen få modeller og filmstjerner som egentlig har en nokså snodig kroppsform har laget idealet som vi måler oss mot, både kvinner og menn. mennesker vi er glad i er jo vakre. så hvor kommer disse dustete kravene fra da?

til anonym litt lenger oppe: d er jo litt trist hvis du mener at dama må være akkurat sånn, for da går du glipp av så mange andre deilige ting.. men d vet du jo ikke, stakkars. forøvrig tror jeg nok at de fleste som skriver sånt enten prøver å provosere (og greier d hver gang, gud hjelpe..) eller vokser ut av d etterhvert.

klem icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym er sannsynligvis småfurten fordi han ikke har kløft i ryggen.

Men du har sikkert en annen detalj som enkelte finner tiltrekkende; en kroppsdel, latter, et blikk.

Betyr ikke at alle uten kløft i ryggen blir ditcha vet du icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY!!!

Vuhu! finnes jo flere rygg elskere her. Å tenner å skikkelig på det. Sommeren er en fin tid. Og ikke minst min egen nakke...ekstremt følsom, bare noen kommer bortig den tilfeldig, får jeg støt...icon_smile.gif

mmmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...