Gå til innhold

Pris på maling

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har aldri kjøpt maling før, og lurer derfor påca pris på vanlig maling til å male ett lite soverom. Hvor finner jeg billigst maling? Bor i Oslo.

Skrevet

ikke lurt å kjøpe billigst mulig maling,resultatet blir ikke bra. kjøp kjent merke, som f.els jotun lady. koster ca 300 kr for tre liter, holder kanskje om det er et veldig lite rom og du ikke trenger så mange strøk. hvis veggene er mørke fra før av og du skal male lyst, eller du maler på veldig sugende underlag kan det hende du trenger mer.

Skrevet

Da jeg bodde i Oslo for noen år siden var Osterhaugsgata fargehandel den butikken som hadde rykte på seg for å være billigst. Vet ikke om de fortsatt er billigst. Butikken ligger i enden av Storgata, retning Grünerløkka. Nærmeste trikkestopp er Hausmannsgate.

Skrevet

Jeg har prøvd både billig og dyr maling, og må ei jeg var overrasket over hvor god Monter sin billigmaling var. Har malt to rom der underlaget trekte mye, og den malingen dekket veldig bra og jeg trengte bare 2 strøk. Kostet vel 500 kr for 10 liter, så da får du myyye mer for pengene. De blander etter Jotun sine farger, så du får den fargen du ønsker. Eneste var at den Monter jeg handlet på, kun blandet lyse farger på den malingen.

Jotun Lady koster til sammenligning ca 500 kr for 3 liter. ;)

Skrevet
Jotun Lady koster til sammenligning ca 500 kr for 3 liter. ;)

Nei, nå må du sannelig gi deg. Normal pris for Jotun Lady 15 (3 liter) er mellom kr 299,- og kr. 349,-.

Sammenligningen din holder i ebste fall hvis du tar utgangspunkt i et veldig lite malingsutsalg som har 50 mil til nærmeste konkurrent.

Skrevet

Skrev bare det som stod på Jernia sine sider jeg. Men vet jeg har betalt så mye for 3 liter Baronessa, og den er i alle fall ikke verdt pengene. Og det var ikke på "noen liten plass uten konkurranse" ;) .

Skrevet

Jeg har akkurat malt endel her hjemme og brukte Jotun Lady og sjekket litt på priser. Normal pris fant jeg ut var ca 300 for 3 L, men det er sinnsykt mye tilbud på den. Smartclub hadde den til 149,-, monter, byggmakker etc (husker ikke nå akkurat hvilke) men det var stadig tilbud på 179,- - 199,-.

Skrevet
Jeg har prøvd både billig og dyr maling, og må ei jeg var overrasket over hvor god Monter sin billigmaling var.

Jeg har malt mye og Lady fra Jotun er helt klart min favoritt, men denne er også overraskende bra! (Så vidt jeg vet er den forresten produsert av Flügger som til vanlig har maling av høy kvalitet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...