Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange har opplevd at en mann fortsetter et "mer enn venne-forhold" til

X-en selv om han har en ny partner?

Hvorfor gjør i så fall menn dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eksen min rotet med meg til lenge etter at han hadde møtt hun han nå er sammen med. Når jeg fikk vite det, laget jeg verdens største oppvask og ble kvitt han!!

Vet ikke hvorfor.. Holde døra på gløtt, ikke helt sikker på om bruddet var helt riktig, bekreftelse (vite at jeg fremdeles var keen??)....

Åh, det var godt å lukke den døra bak seg altså!

Skrevet

Hva får deg til å tro at dette er noe kun menn driver med?

Skrevet
Hva får deg til å tro at dette er noe kun menn driver med?

Det kan selvsagt skje begge kjønn det. Enig. I a magasinet fredag var det en undersøkelse om uforpliktende sex, hvor det var blitt gjort studier på dette. Gifte menn ble "sjekket opp" av pene damer for sex, der tre av fire sa ja..

Kvinner var generelt flinkere til å si nei...

Så, uten å generalisere, tror jeg det er flest menn som gjør dette, fordi vi som kvinner ofte tenker konsekvensanalyse litt tidligere enn menn har en tendens til å gjøre. Men for all del, det finnes unntak!

Gjest adriana27
Skrevet
eksen min rotet med meg til lenge etter at han hadde møtt hun han nå er sammen med. Når jeg fikk vite det, laget jeg verdens største oppvask og ble kvitt han!!

Samme her.

Skrevet

Min eks var også sånn.. jeg gikk rundt og hadde forhåpninger men neida.. han hadde ny dame.. fy søren..

Gjest psykologen
Skrevet

Jeg tror kanskje både kvinner og menn kan gjøre sånn,

men at de ikke vil gjøre det dersom de er helt sikre på hvem de vil ha.

Dersom det første (og det andre) forholdet var preget av usikkerhet eller problemer, da er det nok lettere å se litt til andre kanter.

Det er forskjell på å være fysisk utro og å flørte åpent/vise interesse/ta initiativ til å treffes. Men det er de samme følelsene som er involvert, og konsekvensene kan bli ganske like.

Jeg tror til sist at kvinner vil bli mer rammet av dårlig samvittighet,

og ha vanskeligere for å gå bak ryggen på en partner,

selv om hun er usikker på ham, og derfor gjøre det i mindre grad enn menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...