Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Lager mannen din middag til deg da?
Reveal Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Nå bor ikke vi sammen- men da jeg var innlagt på sykehuset sist uke kom han med hjemmelaget middag til meg. I tillegg hender det at jeg er hos han på vanlig hverdagsmiddag ellers også- han lager gjerne mat. Ellers vet jeg at han fra tidligere forhold har laget middag både når kona var syk og frisk. Vil tro dette er noe som vil være aktuelt dersom/når vi engang flytter sammen også. Han er ofte ferdig på jobb tidligere enn meg. Har alltid levd med "førstemann hjem starter middagen"-deling.
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Lager mannen din middag til deg da? Ja, selv om han hater å lage mat. (Vanligvis jeg som står for middagen.) Eevntuelt stikker han ut og kjøper noe take-away jeg liker.
Gjest Gjest_dama_* Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Når jeg er syk blir mannen helt fra seg, skal stelle og dulle og passe påmeg 24/7. Tar seg ofte fri fra jobben selv for å sitte og holde meg med selskap siden det bare går dritt på tv midt på dagen. Og så lager han varme drikker, mat og forer meg meg sjokolade:P hihi, elsker mannen min<3 btw, han blir helt ødelagt selv bare han er forkjøla. tror han skal dø virker det som. typisk menn:P
Gjest Sophus Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Lager mannen din middag til deg da? Jep. Han er utrolig snill. Mens jeg var gravid og kvalm 24/7 var han den som stelte, lagde mat, passet gutten min. Elsker han så mye. Ville gjort det samme tilbake og det gjør jeg. Alle andre ekser ville kviet seg å gjøre noe som helst, bare "forlatt" meg. Så..er glad jeg fant en mann tilslutt istedet for alle de umodene menn jeg har vært sammen med
FrizzleSizzle Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Nei, og jeg lager aldri middag selv heller
Rosalie Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Kommer an på det, da. Nå er det han som lager all mat til vanlig, men dersom jeg bare er småsyk lager jeg middag til han kommer hjem fra jobb. Er jeg dævvsjuk spiser jeg ikke middag, så da lager han bare noe til seg selv.
Anglofil Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 Jada, han er virkelig flink. Mvh Yvonne
Gjest Marlo Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 Nja, da skal jeg være VELDIG syk i så fall. Men det har hendt at jeg har vært såpass syk at han enten lager noen skiver til seg selv bare da jeg ikke orker mat, eller så bestiller han mat til oss. Men å lage middag kommer han nok aldri til å gjøre
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #11 Skrevet 18. november 2008 Regner med at trådstarter her har laget denne tråden fordi hennes mann ikke laget middag da hun var syk. Jeg har verdens mest snille mann, og ville aldri ha byttet han bort med noen. Tviler alikevel for at han hadde laget middag fra bånn av, men han hadde nok kjørt og kjøpt noe jeg likte godt. Det er fint om mannen lager middag om man er syk, om han ikke gjør det, så hva så? Da gjør han sikkert andre ting som du er veldig glad i ham for. Verden er veldig nyansert, og vi er alle forskjellige. Noen liker å dulle med typen/dama, mens andre gjør det ikke.
kospia Skrevet 18. november 2008 #12 Skrevet 18. november 2008 Her i huset er det stort sett mannen som lager maten, og selvfølgelig gjør han det når jeg er syk Jada, jeg vet at jeg er heldig :rødme:
Gjest Gjest_Nusse_* Skrevet 18. november 2008 #13 Skrevet 18. november 2008 Hehe...mannen min blir min personlige tjener når jeg er syk...Han duller med meg, lage mat til meg, lager kakao(til det tyter ut ørene mine...)kjøper "lure" ting på butikken(cookies, sjokolade)...helt ærlig så er det nesten litt slitsomt å være syk når han skal dulle sånn med meg Han skal kose med meg, klemme meg, nusse meg... Han er søt da...
Gjest Wind Skrevet 18. november 2008 #14 Skrevet 18. november 2008 Ja, det gjør han, så sant jeg ikke er oppegående og han er like syk som meg. Da samarbeider vi.
Gjest Gjest_Karen_* Skrevet 19. november 2008 #15 Skrevet 19. november 2008 Min mann er ikke noen dulle-mann - og middag lager han like ofte som meg enten jeg er syk eller frisk. Selv er han aldri syk - har ikke vært borte fra jobb pga sykdom på 10 år - så jeg er nok litt påvirket av ham og er veldig sjeldent hjemme pga sykdom. Men han er veldig huslig av seg og rydder, vasker og fikser uten at jeg trenger å be ham om det. Den perfekte mann i mine øyne
FrizzleSizzle Skrevet 19. november 2008 #16 Skrevet 19. november 2008 Enig med gjest, om mannen ikke lager middag er vel ikke så farlig. Jeg liker ikke middag, og vil ikke ha det i hus om jeg er syk eller frisk, dessuten er det ikke noe arbeid å lage middag, så om jeg absolutt ville hatt det kunne jeg laget det med min venstre hånd fra sykesenga. Men han er veldig søt og omsorgsfull og legger tepper rundt meg og sånn.
Lizzee Skrevet 19. november 2008 #17 Skrevet 19. november 2008 Når jeg er syk blir mannen helt fra seg, skal stelle og dulle og passe påmeg 24/7. Tar seg ofte fri fra jobben selv for å sitte og holde meg med selskap siden det bare går dritt på tv midt på dagen. Og så lager han varme drikker, mat og forer meg meg sjokolade:P hihi, elsker mannen min<3 btw, han blir helt ødelagt selv bare han er forkjøla. tror han skal dø virker det som. typisk menn:P Liker best å være alene når jeg er syk så jeg hadde blitt gal om sambo skulle tatt seg fri for å være hjemme og dulle med meg. Men om man liker selskap så er det jo hyggelig å ha en mann som er hensynsfull. Ellers pleier jeg å ha dårlig matlyst når jeg er syk og hadde blitt kvalm om noen prøvde å fore meg med sjokolade.... Så lenge har noe å drikke på nattbordet er jeg fornøyd. Men middag - det lager han når jeg er syk!! Det er jo barn i heimen også - og det er sambo som tar seg av det praktiske når jeg er syk slik at jeg kan slappe helt av, ligge i senga og gjøre ingenting.
Gjest Sybilla Skrevet 19. november 2008 #18 Skrevet 19. november 2008 Vi snakker vel ikke omgangsyke her? Eller migrene? Men sånn vanlig forkjølelse? For deg er vel ingen som har lyst på middag eller en mann som er hjemme og serverer kakao og sjokolade når man er så dårlig at senga er eneste alternativ. Når jeg ligger med migrene så vil jeg hverken ha folk rundt meg eller matservering. Men jeg setter jo pris på at mannen min da alltid tar hensyn og gjør alt husarbeid og det praktiske som skal til med barna. Hente/bringe barnhagen, lager matpakker, lager middag og alt sånn til seg selv og barna. Også får jeg være helt i fred.
^^Sunny^^ Skrevet 19. november 2008 #19 Skrevet 19. november 2008 Joda, han lager middag. Gjerne ikke den mest avanserte middagen, men klarer å lage til noe (eller han handler fastfood). Han handler gjerne inn noe ekstra godt til meg også, steller og ordner for meg,.. Det kommer litt an på hva som feiler meg. Noen ganger vil jeg bare ha fred og sove.. Men hyggelig om han hjelper til i huset, hjelper med lekser, handling og slikt..
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #20 Skrevet 19. november 2008 Middag når man er syk? Er du sikker på at du er syk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå