Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Ja, aksepterer du din partners ulikheter fra deg? Og din partners uvaner? Eller prøver du alt du kan for å endre på ulikhetene og uvanene?
Gjest fisk Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Ja det gjør jeg. Men jeg sier i fra dersom vaner/uvaner blir til direkte plage eller forstyrrelse for meg. Som i å snuble i skoene hans når jeg kommer inn av døra, fordi han går ut av dem i det han tråkker over dørstokken. Eller jeg dulter til ham om han snorker. Og motsatt. Han ber meg huske på å slokke lys eller lukke dører...
Vera Vinge Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Både og. Det spørs hva det er snakk om. Jeg sier jo fra om mindre uvaner som irriterer meg. Jeg ser ikke noe galt i at man påvirkes av hverandre etter en stund sammen, og jeg ser at jeg har påvirket ham positivt på noen områder og omvendt. Men jeg har aldri gått aktivt inn for å forsøke å endre ham som person.
Teriyaki Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Er jo nesten nødt til å akseptere det da. Selv om det kanskje noen småting jeg skulle hatt forandret, men det har jeg allerede gitt opp.
Gjest Tigress Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Ja det gjør jeg. Men jeg sier i fra dersom vaner/uvaner blir til direkte plage eller forstyrrelse for meg. Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå