Sjefsbrtah Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Helgen før julaften har jeg invitert over 3 venninner på en hyggelig aften med middag, dessert, julefilm og musikk, åpning av julegaver, og et lite juleverksted:) Har dere noen tips til hva jeg kan lage? Tenkte å legge ut 300- 400kr sånn ca. Jeg var på et juleverksted når jeg var mindre, da lagte vi engler av plantepotter, trekule, tau med føtter og hender, og fint krøllete hår vi limte på. Vi malte plantepotten slik vi ville ha den. De ble virkelig søte. Jeg tenkte meg kanskje noe så lettvint som det. Noe som alle kan klare, og som er kjekt å ta vare på. Og hvis dere har noen tips på hvor jeg får kjøpt alt jeg trenger, og kanskje noen kjekke nettsider jeg kan kikke på.
Gjest pinkbunni Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Hei Hvis du bor i Bergen har de masse fint utstyr hos Bergen lek og fritid. http://www.blf.no
Muffinsdilla Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Noe som er enkelt og fint er å lage sine egne julekort! Vi var en hel venninnegjeng i fjor slo fantasien løs og bakte pepperkaker og lagde julekort! Utrolig koselig. Du trenger papp og ark, glitter, sakser med mønster, lim, klistremerker osv
Gjest jau Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Sjekk Nille og Europris, de har sikkert masse!
Sjefsbrtah Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Takk for forslagene! Det med julekort var jo en enkel og god idé. Takk skal du ha. Jeg er litt gira på å lage julepynt, ingen som har noen kjekke forslag i forhold til det?
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Jeg hadde dilla på decoupage et år. Servietter og decoupagelim på trehjerter, små treesker, juletrekuler osv. Blir veldig fint. Støtter forslaget om å sjekke Europris og Nille. Mye billig og bra der:)
Reveal Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Jeg kjøpte to pakker "lag dine egne julekort" fra Nille. Kr 79 pr stk. Begge inneholdt 10 doble kort og konvolutter. Ellers inneholdt de: 1) Glansbilder, "rispapir", pent pspir m mønster, sølvglitter, lim, hvite fjær, sølvtråder 2) 3 stempeler m blekk, rødt glitter, lim, pent papir. (Mulig jeg har glemt noe) Vi fikk 20 lekre kort!
Alvira Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 Sjekk Nille og Europris, de har sikkert masse! Jeg kjøpte et hobbysett fra (Nille til 79kr). Bildet på eska viste en nydelig hvit og gullfarget engel, med langt lyst hår og stjerner og hjerter i gull hengene under engelen. Materialene som var i pakken var av en helt annen kvalitet. Vi satt igjen med en litt komisk, blek engel med bustehår til alle kanter og gøsjegule stjerner....Ble litt skuffet ja, men juleverksted er nå artig uansett det.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Hvet noen av dere om et bra sted og kjøpe materiale til juleverksted i Stavanger?
Gjest Gjest_Marit_* Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 Hvet noen av dere om et bra sted og kjøpe materiale til juleverksted i Stavanger? Kontant Egngros på mariero. Her finner du det meste og til greie priser. Eller så er det en butikk i stavanger ved siden av Idsø. Kreative Hender på kvadrat. Håper du finner det du er på utkikk etter MArit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå