Gå til innhold

Solistinnslag i kirken

Grooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal ha Schuberts Ave Maria (sang) og Rachmaninovs Vokalise (euphonium) til solistinnslag.

I tillegg skal vi ha kun to feler på innmarsjen, og duett mellom trompet og sang (+orgel) på utmarsjen. Tror musikken kommer til å sette en flott stemning under vielsen. Nydelig musikk som spilles av flinke folk (alle musikerne er utdannet innen musikk).

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min amerikanske venninne skal synge og hennes mann skal akkompagnere på fiolin. Har overlatt ansvaret for musikk til henne! Teksten er visstnok fra salmene, så det skal være kjærlighet for alle penga!

Deilig å slippe å tenke på dette også, hun er kjempedyktig så jeg er helt sikker på at dette kommer til å bli bra. Hyggelig med litt overraskelser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ble gift 14.juni

Vi hadde opplesning fra Profeten av Kahlil Gibran (Essay om Kjærlighet e.l.), samt Lars Bremnes "Å kunne æ skrive", som er den fineste og enkleste kjærlighetssangen jeg vet om.

Ikke et øye var tørt da min kompis spilte og sang den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha to som synger. En mann og en dame.(slektinger) De skal synge ekteskapsbønn, velsignelsen av Oslo Gospel choir og en sang til. Håper det ikke blir for mange. Da kutter vi ut ei salme istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha Schuberts Ave Maria og Gje meg handa di ven.

Kan nesten ikke vente til jeg får høre solisten vår synge dem... Får frysninger på ryggen bare ved tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...