Gå til innhold

Reise bort og gifte seg

mjau

Gifte seg på en alenetur med forlovere  

2 stemmer

1. 1. Gifte seg på en alenetur med forlovere

• Kjiipt
      15
    • OK
      18

Anbefalte innlegg

Billig og kjiip løsning,

eller romantisk og økonomisk(og med en familiesituasjon som ikke innbyder til å samle alle de nærmeste fam.medlemmene i samme rom)

Blir neppe kela utav det men det er skillsmisse og alkoholproblemer på hans side.

Noen som har hørt om fine bryllup/giftemål på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gifter meg i hemmelighet i USA i sommer, kun meg og min tilkommende tilstede.

For oss er det en utmerket løsning, da vi får nyte dagen og hverandre til fulle.

Egoistisk? Helt sikkert. Vi skal dog ha fest for familie og venner når vi kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er kjipt eller flott er jo veldig individuelt for hver enkelt, det som er riktig for ett par er helt feil for ett annet....

For meg personlig ville det ikke passet, jeg foretrekker det sosiale ved ett bryllup i tillegg til selve vielsen og all romantikken!! Så hadde jeg også 100 gjester da jeg sto brud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri giftet meg uten mamma........

Enig. Og i tillegg måtte hele resten av min familie være der. og mine beste venninner osv. Er litt familiekjær, jeg. Og sikkert veldig sosial. men jeg kunne aldri tenke meg å bare stikke av.... men hva andre gjør, det er jo det samme for meg. Det kan sikkert være veldig romantisk å bare være brudeparet og forloverne... bare ikke for oss. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvorfor ikke? Har vært innom tanken. Ikke at vi har gifteplaner altså!! Jeg er av den sorten som aldri har drømt om noe stort fantastisk utrolig (kirke)bryllup uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Billig er det i allefall IKKE!

Vi giftet oss på Gran Canaria med forloverene tilstede.

Betalte turen for forloverene,kr 9000 for 1 uke.

Vi var der i 14 dager,og vår tur kostet 15.000.

I tillegg spanderte vi bryllupsmiddag og drikke på dagen,2500 kr.

Lommepenger for turen 20.000

Da er vi snart oppe i 50.000.......

Nå hadde vi bryllupsfest i tillegg når vi kom hjem,så alt i alt ble dette svært dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hvis du, som jeg, aldri har hatt noen drøm om å stå hvit brud er det en flott, romantisk og spesiell opplevelse.

Anbefales.

Men jeg er enig med Barbie: det er ikke nødvendigvis så billig.

Men veldig flott var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss hos byfogden og dro rett til en storby, bare jeg og Octavia-mannen.

Er veldig fornøyd med det. Hadde jeg vært 22 år så hadde jeg kanskje drømt om noe annerledes. Det viktigste for meg var å gifte meg med mannen jeg elsker. Hater egentlig å være sentrum av sånne begivenheter.

Dersom man reiser til utlandet bør man i hvertfall betale for forlovernes reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg ville ikke ha reist bort for å gifte meg. Jeg vil ha familie og venner i nærheten når jeg gir ja til min mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde følt at jeg svikta familien min hvis de ikke fikk anledning til å være med i bryllupet mitt. Er nok ei typisk drømmer-om-stort-kirkebryllup-jente, men ser at det må være en flott løsning for de som ønsker noe annet å ta med seg nærmeste familie og forlovere til utlandet. Skal faktisk i et sånn type bryllup neste år, gleder meg til å oppleve et helt annerledes bryllup!!

Ville aldri tatt med BARE forloverne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom tanken på å gifte meg i sjømannskirken i Paris med kun forlovere og foreldre, men hadde ikke hjerte til å gjøre det mot resten av familien og venninnene mine... Selv om det høres romantisk ut vet jeg at mange ville blitt lei seg for ikke å kunne være til stede på dagen. Dessuten er det jo flott å kunne dele dagen med alle man er glad i!

Ihvertfall hvis man har råd til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en flott og romantisk dag da vi giftet oss i hemmelighet i utlandet med bare forlovere til stede. Det blir ikke nødvendigvis billig, som noen skriver over her - men det blir hva du/dere gjør det til.

For oss var det den perfekte løsning, siden ingen av oss liker å være i fokus eller hadde noe ønske om stort kirkebryllup og hvit kjole, og familiene våre syntes det var morsomt og romantisk - de får lov å være med på en fest for å markere begivenheten nå som vi har kommet hjem igjen, og får se masse bilder og video fra den store dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...