Elisjeba Skrevet 16. juni 2003 #1 Del Skrevet 16. juni 2003 Bør man ta hull på vannblemmer eller bare la dem være? Jeg må gå ganske mye på jobben (grunnen til vannblemmene), så hva er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 16. juni 2003 #2 Del Skrevet 16. juni 2003 Værsågod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 16. juni 2003 #3 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg synes forresten compeed virker lindrende på blemmer som alt er oppstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 16. juni 2003 #4 Del Skrevet 16. juni 2003 Bør man ta hull på vannblemmer eller bare la dem være? Jeg må gå ganske mye på jobben (grunnen til vannblemmene)' date=' så hva er best?[/quote'] Vent til den er ganske "myk" - har utviklet seg ganske langt - og ta hull på den. Tørk godt, rens, smør eventuelt på salve, pass på at det får ligge i fred, luftig (om natta, for eksempel). Plastre om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå