ElleVille Skrevet 14. april 2002 #1 Del Skrevet 14. april 2002 Hei & hå Jeg har trent en stund nå, men er klar for å, om ikke akkurat å "deffe", så iallefall å fjerne mest mulig av det lille ekstra-fettet jeg har. Siden jeg er ganske lav, og har litt kraftig beinbygning, synes jeg jeg kler best å holde kroppen stram. Det lille "ekstra" er altså fett på lår, først og fremst. Det er ikke mye ekstra, bare "jentefett", men jeg tror likevel det er mulig å få bort litt uten å bli usunt tynn. Tynn vil jeg nemlig IKKE bli. Jeg trener styrke for hele kroppen, + at jeg løper som utholdenhetstrening/fettforbrenning. Drikker masse vann, og spiser stort sett ris, kylling og frukt (det er iallefall planen ). Det jeg lurer på er hvordan dere andre ville lagt opp "skjemaet" for å nå målet? Det finnes nok ingen fasit, men hadde vært fint å se hva andre legger vekt på! Igjen: det er altså ikke store mengder fett som skal bort, bare "siste rest". --- Og til slutt: ang. styrketrening. Jeg vet det ikke går an å "punktslanke", men hva med områdene du har større muskler? Hjelper disse musklene til å forbrenne fettet akkurat på dette området, eller har det i teorien ingenting å si hvor du har musklene? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #2 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg ville prioritert utholdenhetstrening og kanskje trent mindre styrke en stund, hvis du trener styrke ofte. Eller trent styrke hovedsaklig for overkropp, fordi mer muskler her vil få hofter og lår til å se slankere ut. Ellers så gir økt muskelmasse økt forbrenning over det hele, uavhengig av hvor på kroppen musklene er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå