Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en ekstremt utålmodig sjel og takler dårlig venting. Det gjør meg sint og aggressiv og kanskje litt trist..

Jeg ble gravid i begynnelsen av oktober og syntes tiden gikk kjempesakte f.o.m positiv test. Nå er det snart en uke siden SA og jeg er allerede utålmodig og lei. kan det ikke bare slutte å blø snart, så vi kan prøve igjen??? Jeg har så trolig lyst på barn og nei, jeg vil ikke vente litt til. Det er så frustrerende. Vet at dette er helt irrasjonelt og på trynet, det er jeg klar over, men jeg er ganske sikker på at det er mange flere som føler det på samme måten når det gjelder dette her...

Hvorfor kan ikke kroppen bare kvitte seg med spira som døde fortest mulig slik at vi kan sette igang med å lage en ny og frisk en??? Hvorfor må det ta så mange uker.. og i tillegg BØR man vente til man har hatt en mens før man prøver igjen.. Det er altfor lenge for meg akkurat nå.. Nå er jeg desperat!!!!!!

Det var godt å få ut litt sinne kjente jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er mange som synes tiden går kjempesakte. Vi har prøvd siden februar 07 og enda ikke opplevd et snev av graviditet. Utålmodig sa du... Hva skal man gjøre da...

Skrevet
Klart det er mange som synes tiden går kjempesakte. Vi har prøvd siden februar 07 og enda ikke opplevd et snev av graviditet. Utålmodig sa du... Hva skal man gjøre da...

Er ikke så mye å gjøre.. Er jo nettopp det som er hele greia.. tenkte bare jeg skulle få litt utløp for frustrasjonen min jeg.. Har absolutt ikke prøvd like lenge som dere, men utålmodigheten og frustrasjonen er der fortsatt.. Og ja, jeg er ekstremt utålmodig!!! Får jo noia om noen kommer 3 min for sent til en avtale..

Skrevet

Utålmodig ??? JA !!!! Hjelper det ??? Nei...

Skrevet

Først vil jeg si deg at jeg forstår deg godt. Likevel vil jeg si deg noen ord om å vente. Du er desverre ikke gravid nå. Kanskje blir du det neste mnd kanskje er det ikke din tur før om 3 år. Lev som livet ditt er nå. Prøv å finne noen avspenningsteknikker! Som mor vet jeg at det ikke nytter å være ekstremt utolmodig og reagere med sinne når ting ikke går etter planen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...