Gjest ts Skrevet 17. november 2008 #1 Del Skrevet 17. november 2008 For noen netter siden så drømte jeg at en kamerat av meg var på overnattingsbesøk og vi hadde sex . Dette var hjemme hos foreldrene mine ( jeg har ikke bodd der på flerfoldige år og moren min er forøvrig død ) og i en annen by en den jeg bor i nå . Jeg våknet av at kameraten min skulle dra , og vi fortet oss ned til togstasjonen . Vi var for sent ute og han måtte løpe etter toget . Jeg våknet før jeg fikk vite om han kom på toget eller ikke . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 18. november 2008 #2 Del Skrevet 18. november 2008 Kan det ikke bare være en drøm? Må den bety noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #3 Del Skrevet 23. november 2008 Er du /har du vært forelsket i denne kameraten og fortrengt det slik at det ligger i underbevistheten kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 1. desember 2008 #4 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei , jeg er ikke eller har vært forelsket i ham . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 2. desember 2008 #5 Del Skrevet 2. desember 2008 aha. Kanskje du er kåt for tiden bare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå