Gjest ts Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 For noen netter siden så drømte jeg at en kamerat av meg var på overnattingsbesøk og vi hadde sex . Dette var hjemme hos foreldrene mine ( jeg har ikke bodd der på flerfoldige år og moren min er forøvrig død ) og i en annen by en den jeg bor i nå . Jeg våknet av at kameraten min skulle dra , og vi fortet oss ned til togstasjonen . Vi var for sent ute og han måtte løpe etter toget . Jeg våknet før jeg fikk vite om han kom på toget eller ikke .
mysan Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Kan det ikke bare være en drøm? Må den bety noe?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Er du /har du vært forelsket i denne kameraten og fortrengt det slik at det ligger i underbevistheten kanskje?
Gjest ts Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Nei , jeg er ikke eller har vært forelsket i ham .
BrunetteBarbie Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 aha. Kanskje du er kåt for tiden bare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå