Gå til innhold

Ned i vekt av rensekur ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å ta en rensekur til kroppen fordi jeg føler at jeg trenger det. Men har jeg en mulighet for å gå ned i vekt med å ta en slik rensekur siden kroppen renses og tømmes for en del ting ? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tviler jeg paa. I saa tilfelle er det bare vann. Rensekurer er foroevrig mest bare sludder og vaas og har ingen effekt paa kroppen. En eventuell effekt er mest sannsynlig placebo (ingenting gale med det). Dersom du foeler du trenger en rensekur saa maa du gjerne gjoere det for aa foele deg vel.

Skrevet

Jeg antar det er tarmskyll du tenker på? Man kan kanskje gå ned ørlite i vekt hvis man har mye vann i kroppen etc, men hvis det er et vekttap du er ute etter ville jeg funne på noe annet :)

Jeg tok tarm/nyre/blod rens i form av urter. Kvittet meg med veldig mye vann under kuren, men kilomessig gikk jeg vel ikke ned noe såvidt jeg kan huske.

Anbefaler deg å ta melkesyretabletter etter du har tatt en slik rens så du får gjenoppretta den normale bakterifloraen. Advarer deg også mot at slike renser kan tulle til fordøyelsessystemet, jeg har hatt en del problemer i ettertid.

Skrevet

Jeg tok en oxytarm kur på to uker, 4tabl hver dag, for å rense tarmen og få kickstarte slankingen. Gikk masse på do og følte meg bra etterpå...mindre luft i magen ol. Gikk også ned 2,5 kg..men det kom nok OG av at jeg har begynt å spise mer fornuftig...1600-1800kcal daglig.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...