Gå til innhold

Ned 2 kilo og smalere midje. Hjelp ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg vil gå ned 2 kilo, og få en smalere midje. Hva kan jeg gjøre for å oppnå dette?

Jeg har egentlig ganske lite penger så har ikke råd til å betale for ett abonement med friskhuset eller sats så har dere noen ideer til hjemmetrening+ Helst en treningsform som får meg til å oppnå dette målet. Eks ball, vekter osv.

Jeg vet at jogging hjelper ganske mye, men jeg bare klarer ikke å jogge. Jeg får vansker med å puste osv så det er ikke noe jeg tørr å satse på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med aa kjoepe deg en treningsvideo paa dvd? Det er ganske mange av dem, og du boer kunne finne en som passer fint til aa gjoere hjemme i stua. Da faar du et litt mer strukturert opplegg paa treningen. Velg gjerne en der du kan gjoere litt forskjellige ting.

Selv bruker jeg denne og er veldig fornoyd :)

Skrevet

Takk for svar. Men vet du hvor man kan få kjøpt slike treningsvideoer. Tenker på norske internettsider, eller i noen butikker, som sportsbutikker, dvd butikker osv.

Skrevet
Takk for svar. Men vet du hvor man kan få kjøpt slike treningsvideoer. Tenker på norske internettsider, eller i noen butikker, som sportsbutikker, dvd butikker osv.

Hvorfor må internettsiden være norsk? :P

Det pleier å være veldig dyrt for treningsvideor på norske sider og butikker.

På play.com får du den dvden hun over skrev om til 8 pund (rundt 80 kr), og det er inkludert frakt.

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3515348/Wei...re/Product.html

Skrevet

Svein i Hotel Cæsar selger slankete. Den er fra Brasil, koster bare 349,- og virker helt sikkert. Vitenskapelig bevis: Pelle har prøvd den.

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Ble veldig nysgjerrig på den videoen... Hva slags øvelser er det snakk om?

Vil du/dere si den er for nybegynnere eller litt mer trente/erfarne?

Skrevet
Ble veldig nysgjerrig på den videoen... Hva slags øvelser er det snakk om?

Vil du/dere si den er for nybegynnere eller litt mer trente/erfarne?

Det er mye forskjellig. Det er styrketrening, 'energising' trening og rolige oeveler som litt pilates og yoga. Man kan velge om man vil gjoere en kombinasjon av alle eller velge innen en av dem. Man kan ogsaa velge lengden man vil ha paa treningen.

Videoen er laget av WeightWatchers, som er diettgreier (jeg gaar ikke paa diett), men filmen er ganske bra synes jeg. Jeg faar trent hele kroppen med den.

Jeg tror den skal passe fint for nybegynnere, det er en fordel aa se igjennom oevelsesfilmene en gang foer man gjoer dem selv. Og saa trenger man ikke gjoere oevelsene i samme tempo som i filmen de foerste gangene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...