Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av det tynne, skjøre skvipet som revner bare man bretter det rundt julegaven.... Man får gjerne med seg bra papir i butikkene når man kjøper julegaver, men det hadde vært fint å ha litt ekstra hjemme også.

Så - noen som kan anbefale butikker som selger sterkt og godt julegavepapir?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mocca_*
Skrevet

binders selger store ruller som de har i butikkene tror de koster rundt 350kr,men de varer lenge. ellers så er jeg fornøyd med de jeg har kjøpt på sparkjøp og europris,men man må kjøpe de enslige rullene og ikke de som er flere i en pakke for de er tynne.

Skrevet

hei

Jeg kjøper alltid julepapir på panduro hobby.

det er fint og tjukt

Skrevet

Anbefaler Panduro Hobby jeg også.

Skrevet

Kjøp her, da får du papir av god kvalitet, og som atpåtil er resirkulerbart (i motsetning til det meste av vanlig gavepapir) :)

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk på Nille i år, og er veldig fornøyd med det :jepp:

Skrevet

jeg anbefaler også panduro hobby! :) Kjøpte to store ruller der i fjor, og var kjempefornøyd! :) Merket virkelig forskjellen da jeg manglet papir til to gaver, og måtte kjøpe en rull på rema... :( Også var det sykt irriterende å ikke få alle pakkene i samme tema og farge! :gjeiper:

Ellers så vil jeg anbefale vanlig husholdningspapir! :) Gode, gamle gråpapiret er fint og tykt, billig, miljøvennlig og utrolig stilig! :) Pynt pakken med forskjellige bånd, glansbilder, klistremerker, skrift e.l ! :)

Skrevet
Ellers så vil jeg anbefale vanlig husholdningspapir! :) Gode, gamle gråpapiret er fint og tykt, billig, miljøvennlig og utrolig stilig! :) Pynt pakken med forskjellige bånd, glansbilder, klistremerker, skrift e.l ! :)

Støtter denne! Fikk pakker av en venninne i fjor pakket inn i gråpapir og hun hadde pyntet den fint med flott hjemmelaget kort og pent bånd.

• 3 uker senere...
Skrevet
Er så lei av det tynne, skjøre skvipet som revner bare man bretter det rundt julegaven.... Man får gjerne med seg bra papir i butikkene når man kjøper julegaver, men det hadde vært fint å ha litt ekstra hjemme også.

Så - noen som kan anbefale butikker som selger sterkt og godt julegavepapir?

sant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...