lille katt Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Er så lei av det tynne, skjøre skvipet som revner bare man bretter det rundt julegaven.... Man får gjerne med seg bra papir i butikkene når man kjøper julegaver, men det hadde vært fint å ha litt ekstra hjemme også. Så - noen som kan anbefale butikker som selger sterkt og godt julegavepapir?
Gjest Gjest_mocca_* Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 binders selger store ruller som de har i butikkene tror de koster rundt 350kr,men de varer lenge. ellers så er jeg fornøyd med de jeg har kjøpt på sparkjøp og europris,men man må kjøpe de enslige rullene og ikke de som er flere i en pakke for de er tynne.
Gjest adnil Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 hei Jeg kjøper alltid julepapir på panduro hobby. det er fint og tjukt
Fakse Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Kjøp her, da får du papir av god kvalitet, og som atpåtil er resirkulerbart (i motsetning til det meste av vanlig gavepapir)
Kihn Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Jeg kjøpte faktisk på Nille i år, og er veldig fornøyd med det
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 jeg anbefaler også panduro hobby! Kjøpte to store ruller der i fjor, og var kjempefornøyd! Merket virkelig forskjellen da jeg manglet papir til to gaver, og måtte kjøpe en rull på rema... Også var det sykt irriterende å ikke få alle pakkene i samme tema og farge! :gjeiper: Ellers så vil jeg anbefale vanlig husholdningspapir! Gode, gamle gråpapiret er fint og tykt, billig, miljøvennlig og utrolig stilig! Pynt pakken med forskjellige bånd, glansbilder, klistremerker, skrift e.l !
Nanaluanna Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Ellers så vil jeg anbefale vanlig husholdningspapir! Gode, gamle gråpapiret er fint og tykt, billig, miljøvennlig og utrolig stilig! Pynt pakken med forskjellige bånd, glansbilder, klistremerker, skrift e.l ! Støtter denne! Fikk pakker av en venninne i fjor pakket inn i gråpapir og hun hadde pyntet den fint med flott hjemmelaget kort og pent bånd.
Gjest jwan Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 Er så lei av det tynne, skjøre skvipet som revner bare man bretter det rundt julegaven.... Man får gjerne med seg bra papir i butikkene når man kjøper julegaver, men det hadde vært fint å ha litt ekstra hjemme også. Så - noen som kan anbefale butikker som selger sterkt og godt julegavepapir? sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå