Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Golden Girl
Skrevet

Av alle ting så har jeg ikke funnet en bodylotion jeg er helt fornøyd med.. De dyre jeg har prøvd syns jeg lukter for mye parfyme.. Jeg har falt mye tilbake til Nivea rett og slett, men er ikke fornøyd med den heller.

Jeg har lyst på en som lukter delikat, ikke for sterk lukt så den konkurrerer med parfymen. Ikke for såpelukt.

Er veldig glad i vanilje, kokos, sheabutterlukt (men syns den fra body shop blir litt for sterk lukt). Ellers åpen for andre lukter også, så lenge det dufter deilig! :ler:

Tips meg om din favoritt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

300 for en lotion? Men ingridenensene så bra ut da. Lurer på om den er billigere et annet sted.

http://www.iherb.com/ProductDetails.aspx?c...d=7563&at=0

Den liker jeg. Men inneholder johannesurt, så jeg vet sant og si ikke helt hvordan det blir med tanke på medisiner ol. Bruker ingenting selv, så jeg har ikke brydd meg.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Takk for tips! :)

Jeg er ikke nødvendigvis ute etter akkurat de luktene, det viktigste er at den lukter godt og ikke for sterkt... :fnise:

Flere som har tips...?

(Jada kan sikkert bare gå til et parfymeri, men jeg har så liten tålmodighet til å lukte meg gjennom hele parfymeriet - da er det lettere om jeg har et par forslag å teste ut.. )

:)

Gjest Golden Girl
Skrevet

(Og selvfølgelig at det er en god krem som gjør det en bodylotion skal gjøre... :) )

Skrevet

Selv liker jeg Bodyshop sine bodybutter - vil ha de så fete som mulig! Lotions fra Yves rocher i plaisirs-serien (den serien med fruktdufter, som vanilje, kokos, bringebær, fersken osv) er kjempegod. Ellers liker jeg godt en fra Clarins (husker ikke navn, men den er mild og god på duft og er kjempefin for huden). Liker også Matis sine, men de er litt kjølende så best på sommerstid.

Skrevet

Kommer an på hvilken prisklasse.

Men denne er bra.

Nina Ricci Love In Paris Silk Body Cream 200ml.

Grei pris også. I overkant av 100 lappen+ frakt

Skrevet

hvor får du den til 100 Kr? På SN koster den 287.

Skrevet
hvor får du den til 100 Kr? På SN koster den 287.

Sjekk bloggen min og "recent entries"

Skrevet

Jeg bare ELSKER Matis sin sølvfargede krukke.

Men den koster i overkant av 1000,-...

Lukter litt sitrus, og føles bare helt HÆRLIG:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...