Tamia Skrevet 16. juni 2003 #1 Del Skrevet 16. juni 2003 ALT GIKK SÅ BRA!! Kom til min venninne som skulle ordne hår og make up for dagen, og hun hadde pyntet så fint til meg. Med hjertelys, liljekonvallbukett, wine cooler og en liten gave. I tillegg hadde hun smurt rundstykker til meg, men matlysten var ikke på topp! :-? Hun pyntet meg så fint og jeg ble rørt da jeg fikk på meg alt sammen. Min svigerinne kom og hadde med seg brudebuketten og den var helt nydelig, akkurat slik jeg kunne ønske. Den gikk i hvitt og grønt, liljekonvall og offwhite roser. Det var tanta til min mann som hadde laget den ut fra mine ønsker. Jeg ble utrolig rørt da jeg fikk se min 2 år gamle sønn pyntet i sjakett, han var så fin! Min venninne og hennes samboer dro, mens jeg, svigerinna mi og sønnen min ventet litt før vi dro. Jeg kunne jo ikke komme mens folk sto ute og ventet. Men vi trodde vi hadde litt bedre tid enn det vi virkelig hadde så vi måtte kjøre litt gris. Jeg så jo ingenting for brudekjolen dekket jo halve frontruta... Vielsen i Steinhuset ble nydelig. Med musikk av min far og noen venner, og nydelig seremoni av dommerfullmektigen. Da vi var ferdig flyttet "musikerne" ut og spilte mens folk gratulerte og tok bilder. Etter dette ble det jo fotografering med fotograf, og det varte i omtrent halvannen time. Så jeg må bare skryte av vår sønn. Han var så grei hele tida, ikke noe surving, bare blid og sa "appelsin" når han fikk beskjed om det. Vi ble hentet av en rød Ford mustang som jeg hadde ordnet (favorittbilen til min mann). Den var nydelig pyntet, men det ble litt kaldt for det skyet akkurat over da vi begynte å kjøre. Middagen var SÅ vellykket. Flere overraskelser for brudeparet, bl.a. min mor som hadde laget et utrolig nydelig dikt. Og en overraskelse for brudgommen, at bruden holdt tale. Var utrolig nervøs, men jeg tror det gikk bra. Folk lo på de rette stedene. Brudgommen holdt en utrolig morsom og rørende tale. Det gjorde også svigerfar og min bestemor. Vi satt ved bordet i vel 3 timer og vi hørte ikke sønnen vår i det hele tatt. Til å begynne med satt han på stolen sin og spiste litt, før han begynte å gå langs bordene og " hilse" på folk. Satt litt på fanget her og der. Etter middagen og kaffe avec(eller hva det heter), ble det familiefotografering o.l. ute i hagen på selskapslokale. Deretter ble det brudevals, hvor min far både hadde komponert valsen og fremførte den sammen med den innleide musikken. Ettersom denne valsen ikke var så lang danset vi hele alene, før vi på neste melodi ikke lenger var alene på gulvet. Festen videre ble veldig bra, litt lite dansing, men vi damene var i klart overtall, så jeg tror mannfolka syns det ble nok dansing. Bryllupskaka var nydelig og smakte veldig godt. Nesten alle kakene ble borte, så det var god beregning. De aller fleste holdt ut til baren stengte halv to, (sønnen vår holdt ut til ett) og da ble også vi hentet, uten at noen visste hvor vi skulle. Min svigerinne hadde nøkleknippet vårt og sa hun måtte ha det for hun "hadde noe i bilen vår". Men da vi hadde hentet bagasjen vår ga jeg beskjed om at hun kun skulle få igjen bilnøkkelen. Dette ble hun jo litt fortørnet over fikk vi vite i etterkant, for hun og en gjeng tanter og onkler av min mann, hadde tenkt å dra hjem til oss for å gjøre noen spik. Kan tro jeg er glad jeg tenkte på det! Bryllupsnatten tilbragte vi på hotell og koste oss veldig. Nydelig morgengave fra min mann, forlovelsesringene våre smeltet om til et anheng. Vi fikk en god og solid frokost før vi dro hjem igjen og så på video fra vårt perfekte bryllup! Jeg bekymret meg utrolig for alt som kunne gå galt på forhånd og har bare ett råd og gi for de som snart skal i ilden: Ikke bekymre dere, minst 95% av alle bekymringer er bare TULL!! Det går så bra. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 16. juni 2003 #2 Del Skrevet 16. juni 2003 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Godt å høre det siste du sier, at alt går bra tross bekymringer.... Lykke til som frue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. juni 2003 #3 Del Skrevet 16. juni 2003 Hver gang jeg leser sånne historier om åssen ting har gått vokser stabelen av halv-sovende sommerfugler i magen....... Jeg gleeeeder meg så masse!!!! Gratulerer så masse, Tamia!!! Host gjerne opp noen bilder..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #4 Del Skrevet 16. juni 2003 Er du fra Gran? Hvor var festen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 16. juni 2003 #5 Del Skrevet 16. juni 2003 Gratulerer som frue. Alt virket jo kjempeflott for dere. Innimellom er det leeeenge til jeg skal gifte meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 17. juni 2003 #6 Del Skrevet 17. juni 2003 Høres ut som det perfekte bryllup!! Gratulerer så mye som kone, og lykke til videre! Koz.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamia Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 17. juni 2003 Til Gjest. Ja, jeg er fra Gran og vi hadde festen på Blekkerud Gård. Vi hadde det jo kjempefint og alt gikk bra, men jeg vil ikke anbefale Blekkerud. For det første fikk vi på forhånd vite at vi måtte passe på drikkevarene våre, fordi det hadde blitt stjålet drikkevarer der før. For det andre har vi fått dårlig service hele veien, og prisene har plutselig steget o.l. Men, vi betaler ikke mer enn vi har avtalt, så det er veldig greit. Enda servitøren stinket fyll, og de ikke klarte å lage en kanne kaffe mellom kaffe avec og kaker og kaffe, klarte de ikke å ødelegge festen for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #8 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei, takk for det. Greit å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
it Skrevet 17. juni 2003 #9 Del Skrevet 17. juni 2003 Gratulere så mye! Jeg sitter her med sommerfugler i magen - det er bare 4 dager til jeg gifter meg! Det er godt å høre at man bekymrer seg ugrunnet. Jeg føler meg faktisk ganske sikker på at alt går bra, og gleder meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 17. juni 2003 #10 Del Skrevet 17. juni 2003 Gratulerer så masse . Synes det er hyggelig at dere nygifte forteller hvordan dagen har vært. Lykke til fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinina Skrevet 17. juni 2003 #11 Del Skrevet 17. juni 2003 :D Gratulerer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juni 2003 #12 Del Skrevet 17. juni 2003 Høres ut som ett skikkelig familiebryllup. Gratulerer! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #13 Del Skrevet 17. juni 2003 Høres ut som ett skikkelig standard familiebryllup. Gratulerer! Minnie Og du må som vanlig rakke ned på andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. juni 2003 #14 Del Skrevet 17. juni 2003 Gratulerer så mye Tamia! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. juni 2003 #15 Del Skrevet 17. juni 2003 Høres ut som ett skikkelig standard familiebryllup. Ja, det høres ut som det, men det er jo tross alt slik veldig mange velger å feire bryllup. (Beklager folkens, men for oss som er litt mer perifert involvert er de fleste bryllup til forveksling like og involverer som regel en stor andel familie...). Flott at dagen var vellykket! GRATULERER! Hadde jo blitt ganske slitsomt hvis alle skulle arrangere innovative bryllup, også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 17. juni 2003 #16 Del Skrevet 17. juni 2003 GRATULERER !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå