Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Det er slutt, over og forbi! Vi har hanglet oss gjennom fire år, og det er i en blanding av deilig og skremmende på samme tid at jeg igjen er singel. Jeg er redd for at jeg aldri vil kunne føle noe for en mann igjen, fordi jeg føler ingenting akkurat nå. Jeg er så redd for at jeg ikke kan forelske meg, eller finne noen som jeg kan bli glad i og som er glad i meg. Hvilken type er han, hvordan ser han ut, eller hva gjør han? Jeg aner ikke engang hvilken type jeg liker. Så, før jeg blir gal av å tenke at jeg kommer til å bli alene og ensom for alltid, kan noen være så snille å fortelle hvordan de taklet å bli single, og hvordan de møtte sin nye partner?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Takler det ved å basere livet mitt på andre ting enn det å ha en mann. Hadde alle gjort det hadde det ikke vært så mye forholdsdrama rundt om.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Du må rett og slett snu tenkingen din! Nå har du endelig tid til å pleie dine egne nteresser enten det er hobby, jobb eller venner. Nå kan du være skikkelig ego og bare gjøre tng til egen vinning! Da skal du se at du blir veldig trygg på deg selv etterhvert og da vil du også tiltrekke deg noen som setter pris på deg! Lykke til og kos deg med singellivet!
Gjest Gjest_*Helene*_* Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Enig med begge innleggene. Og jeg sitter i akkurat samme situasjon som deg, - det er slutt etter 4 turbulente år - masse av og på, dårlig kommunikasjon, men masse følelser... Jeg føler meg også ganske "nummen" eller følelsesløs akkurat nå, - men er ikke bekymret for om følelsene kommer tilbake eller ikke. Ei heller tror jeg det er tiden til å tenke på dette nå. Føler det heller riktig å fokusere på hva jeg kan gjøre som vil gjøre meg lykkelig uten noen i livet mitt, og tenker at det er det beste utgangpunktet for den dagen når jeg ev. treffer en mann igjen - å vær lykkelig og tilstede i mitt eget liv. Tror følelsene kommer når det er riktig, så slapp av, de kommer helt sikkert tilbake. I mellomtiden, - nyt livet som singel, gjør de tingene du ønsker å gjøre, og la tiden virke i din favør. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå