Gjest Just me Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg begynte å chatte med en gutt for 2,5 år siden. V har siden da chattet, men av og til med noen opphold. Jeg har møtt han noen få ganger, men det har ikke skjedd noe spesielt mellom oss. Ofte ringer han meg for å fortelle meg hva han gjør, han sender også ofte mld. Jeg er blitt ganske betatt av denne gutten, men han forteller så og si aldri noe om seg selv, hva han føler, hva han liker osv. Her om dagen var jeg på biblioteket. Han spurte meg om hvor jeg var og jeg sa som sant var- på biblioteket. Når jeg skulle gå derfra gikk jeg nesten på han. Han sa til meg at han var på shopping på et senter lenger borte,men plutselig dukket han opp der jeg var. Er dette en ren tilfeldighet eller? Jeg blir snart gal, for det er ofte jeg forteller han hvor kjekk jeg synes han er, men da begynner han plutselig å snakke om noe annet eller så lar han være å svare... Jeg blir seriøst gal. Hva er han ute etter? Og hvorfor gidder han å ta kontakt med meg så ofte? Noen som kan svare?
Pokahonta Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Jeg begynte å chatte med en gutt for 2,5 år siden. V har siden da chattet, men av og til med noen opphold. Jeg har møtt han noen få ganger, men det har ikke skjedd noe spesielt mellom oss. Ofte ringer han meg for å fortelle meg hva han gjør, han sender også ofte mld. Jeg er blitt ganske betatt av denne gutten, men han forteller så og si aldri noe om seg selv, hva han føler, hva han liker osv. Her om dagen var jeg på biblioteket. Han spurte meg om hvor jeg var og jeg sa som sant var- på biblioteket. Når jeg skulle gå derfra gikk jeg nesten på han. Han sa til meg at han var på shopping på et senter lenger borte,men plutselig dukket han opp der jeg var. Er dette en ren tilfeldighet eller? Jeg blir snart gal, for det er ofte jeg forteller han hvor kjekk jeg synes han er, men da begynner han plutselig å snakke om noe annet eller så lar han være å svare... Jeg blir seriøst gal. Hva er han ute etter? Og hvorfor gidder han å ta kontakt med meg så ofte? Noen som kan svare? tror ikke vi kan hjelpe deg. Han alene vet svaret min venn! Men følg magefølelsen din, ta et pust og vær tålmodig. Han forsvinner ikke hvis han er interessert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå