Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Hei! Jeg har vært sammen med kjæresten min i 5år, vi har et godt sex-liv, men jeg har aldri fått orgasme. Prøver og prøver, men får det ikke til. Begynner å bli veldig frustrerende, da jeg føler at jeg går rundt og er kåt hele tiden, venter på en eksplosjon. Jeg har prøvd med dusjhode osv, men når jeg gjør det "kiler" det sånn at jeg ikke klarer å holde dusj hodet der. Og når kjæresten f.eks slikker meg, og jeg da slevfølgelig synes det er deilig, begynner det etterhvert å "kile" slik at jeg ikke klarer å holde ut. Hva skal jeg gkøre? Orker ikke dette mer.
Eske Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Hold ut. Troo meg, hold ut! Jeg hadde det litt sånn i begynnelsen selv, at det killa sånn at jeg ikke klarte mer, og var kanskje litt "redd" for hva som skjedde hvisjeg fortsatte også, men en eller annen gang lot jeg det stå til, og jeg har aldri angra.. Har du forresten en vibrator? For da kan det kanskje være lurt å begynne svakt, og heller bruke litt lang tid, for så å bli mer "herdet" og ikke like kilen. Har du en veldig sterk vibrator, a la et massasjeapparat for hele kroppen, kan det nok være lurest å starte svakt, enten påkledt eller med ei dyne eller noe i mellom. Det funka i alle fall for meg ^^
womenwomen Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Hei! Jeg har vært sammen med kjæresten min i 5år, vi har et godt sex-liv, men jeg har aldri fått orgasme. Prøver og prøver, men får det ikke til. Begynner å bli veldig frustrerende, da jeg føler at jeg går rundt og er kåt hele tiden, venter på en eksplosjon. Jeg har prøvd med dusjhode osv, men når jeg gjør det "kiler" det sånn at jeg ikke klarer å holde dusj hodet der. Og når kjæresten f.eks slikker meg, og jeg da slevfølgelig synes det er deilig, begynner det etterhvert å "kile" slik at jeg ikke klarer å holde ut. Hva skal jeg gkøre? Orker ikke dette mer. Jeg tror du bare har " overfølsom , hyper - følsom " klitoris ...derfor du får den uutholdelige kilingen som bare gir deg lyst til å vri deg unna mer stimuli når det blir for uutholdelig he he !!! Kjipe saker - men lett å gjøre noe med , bare en treningssak faktisk . Det vil gå over - etterhvert , stol på meg : ) Har opplevd det selv faktisk for mange år siden .Vanlig på veldig unge jenter - eller jenter som ikke normalt " tar direkte på klitoris " f.eks under onani .Men mer indirekte via kjønnsleppene .Du må venne deg til at klitoris bli berørt " direkte " også - så vil din " overfølsomhet " sakte men sikkert forsvinne når du er blitt " vant " til det .Men OBS ! Du bør be partneren din være mye mer forsiktig med den, kjempelette , fjærlette berøringer -de fleste menn gjør den feilen at de stimulerer klitoris alltfor hard ...da blir det kiling og ubehag ofte ...Så er derfor viktig å alltid si ifra at det der blir alltfor hardt .... De greier ikke fatte hvor mye nerver det er i den - sammenlignet med deres eget penishodet . Leste artikkel om at klitoris har minst 6000 nervetråder konsentrert på et bittelite område .....Mens penishodet som er mye større har bare ca rundt mellom 4000 ........En betydelig forskjell alltså på følsomhet - som må tas HENSYN TIL . Men du kommer ikke til å ha problem med å få orgasmer senere i livet - med den hyperfølsomheten du har ... lover deg det : ) Du må bare " herdes " litt - så du tåler stimuleringen ....Tren selv på å ta mer direkte på den - så vil den " tåle det " etterhvert uten at den kilinga begynner ...for den er huff intens ekkel . Uansett forsvinner ofte dette med alderen - rengner med du er veldig ung . En kan sammenligne dette " nesten " med unge gutter med for tidlig sædavgang kanskje - de som spruter FØR de i det hele tatt er begynt .... he he Noen unge gutter er tydligvis hyperfølsom de også - men problemet forsvinner ofte med alderen eller blir bedre . Lykke til ! Du får bare be han være mye mer forsiktig enn han er nå ... når dere holder på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå