Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til frisør for å stusse + stripe håret før bryllupet mitt, og vil gjerne få gjort det i god tid, samtidig som jeg ikke vil ha noen spesiell ettervekst i bryllupet. Hvor lenge før bryllupet synes dere at jeg bør legge frisørtimen?

(Det bør nevnes at jeg selv skal sette opp håret mitt til bryllupet....)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg klippet, stripet osv. 3 dager før bryllupet. Det var i grunn greit for da fikk håret "roet" seg før selve dagen.

(Ja hvis du forstår hva jeg mener :blunke: )

Gjest Jamila
Skrevet

Gjør det en uke før, du!

Som ine2 sier er det greit at håret får "roet" seg ned litt, samtidig er det så mye som skjer og som du må bruke tid på den siste uken før bryllupet at det er greit å bli ferdig med det ;-)

Ikke lenge igjen nå? :D

Skrevet

Hei Lillebrura

Vi skal også gifte oss 5. juli. Jeg skal ha prøvetime på torsdag, og ordne farge f.k. tirsdag.

Men nå vet jeg ikke hvordan det blir med brudekjolen, som renseriet har nesten ødelagt, så da er det litt vondt å bestemme seg for frisyre ennå også...

Nitha

Gjest Astra unplugged
Skrevet

Hei :-)

Vi gifter oss også 5. juli, og jeg skal til frisør for å stripe, klippe og ha prøvetime lørdag 21. juni, altså 14 dager før den store dagen. Håret mitt er kort, og er finest ca 14 dager etter en klipp, samtidig som stripene har roa seg litt ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...