Gå til innhold

Herreklokke - Skinn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen vet hvor jeg får tak i herreklokke med skinnreim. Altså en sånn type klokke som kan se ut som et armbånd i sort skinn som ganske mange bruker, bare at det er en klokke også. Noen som i det hele tatt skjønner hva jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg skjønner ikke hva du mener. Det kan være flere ting.

- Bredt lærarmbånd med ur, der uret er synlig hele tiden. - Urmaker, nettbutikker.

- Taktisk klokkereim, eller sportsreim, hvor uret ligger under en borelåsklaff, som beskytter glasset, og får det til å se ut som bare et armbånd. Sportsforretning, de som selger friluftsartikler, urmakere, army surplus.

Skrevet
- Bredt lærarmbånd med ur, der uret er synlig hele tiden. - Urmaker, nettbutikker.

Ja, det er denne typen jeg er på utkikk etter. Har vært innom flere urmakere og ingen av de har hatt noe i nærheten, har prøvd å lete på nett, men finner ingenting der heller. Hadde satt veldig pris på konkrete tips eller linker. :)

Skrevet

Tusen takk, det er noe ala en slik klokke jeg er ute etter, kanskje en som er litt mer rocka?! Ønsker helst ikke å bestille over e-bay o.l.

Skrevet

Er det virkelig ingen som kan gi meg noen tips? :(

Skrevet
Er det virkelig ingen som kan gi meg noen tips? :(

Ta en titt i en hvilken som helst butikk der de selger klokker! Så og si alle butikker har noen sånne klokker!!

Her er noen og ja, de finnes i butikkene. Men utvalget varierer fra kjede til kjede og butikk til butikk.

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Merket Axcent har mange kule... Selges hos gullsmeder og urmakere

Skrevet
Merket Axcent har mange kule... Selges hos gullsmeder og urmakere

:ler: Nå har det merket blitt nevnt 3 ganger i denne tråden. Men ja, er kjempefine. Min har holdt i 4-5 år nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...