Gå til innhold

Herreklokke - Skinn

Gjest Farge

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen vet hvor jeg får tak i herreklokke med skinnreim. Altså en sånn type klokke som kan se ut som et armbånd i sort skinn som ganske mange bruker, bare at det er en klokke også. Noen som i det hele tatt skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg skjønner ikke hva du mener. Det kan være flere ting.

- Bredt lærarmbånd med ur, der uret er synlig hele tiden. - Urmaker, nettbutikker.

- Taktisk klokkereim, eller sportsreim, hvor uret ligger under en borelåsklaff, som beskytter glasset, og får det til å se ut som bare et armbånd. Sportsforretning, de som selger friluftsartikler, urmakere, army surplus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bredt lærarmbånd med ur, der uret er synlig hele tiden. - Urmaker, nettbutikker.

Ja, det er denne typen jeg er på utkikk etter. Har vært innom flere urmakere og ingen av de har hatt noe i nærheten, har prøvd å lete på nett, men finner ingenting der heller. Hadde satt veldig pris på konkrete tips eller linker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, det er noe ala en slik klokke jeg er ute etter, kanskje en som er litt mer rocka?! Ønsker helst ikke å bestille over e-bay o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig ingen som kan gi meg noen tips? :(

Ta en titt i en hvilken som helst butikk der de selger klokker! Så og si alle butikker har noen sånne klokker!!

Her er noen og ja, de finnes i butikkene. Men utvalget varierer fra kjede til kjede og butikk til butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket Axcent har mange kule... Selges hos gullsmeder og urmakere

:ler: Nå har det merket blitt nevnt 3 ganger i denne tråden. Men ja, er kjempefine. Min har holdt i 4-5 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...