Gjest Farge Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg lurer på om noen vet hvor jeg får tak i herreklokke med skinnreim. Altså en sånn type klokke som kan se ut som et armbånd i sort skinn som ganske mange bruker, bare at det er en klokke også. Noen som i det hele tatt skjønner hva jeg mener?
Kamikatze Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Nei, jeg skjønner ikke hva du mener. Det kan være flere ting. - Bredt lærarmbånd med ur, der uret er synlig hele tiden. - Urmaker, nettbutikker. - Taktisk klokkereim, eller sportsreim, hvor uret ligger under en borelåsklaff, som beskytter glasset, og får det til å se ut som bare et armbånd. Sportsforretning, de som selger friluftsartikler, urmakere, army surplus.
Gjest Farge Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 - Bredt lærarmbånd med ur, der uret er synlig hele tiden. - Urmaker, nettbutikker. Ja, det er denne typen jeg er på utkikk etter. Har vært innom flere urmakere og ingen av de har hatt noe i nærheten, har prøvd å lete på nett, men finner ingenting der heller. Hadde satt veldig pris på konkrete tips eller linker.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 http://cgi.ebay.com/Dual-Core-LCD-Chronogr...%3A1|240%3A1318 ?
Gjest Farge Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Tusen takk, det er noe ala en slik klokke jeg er ute etter, kanskje en som er litt mer rocka?! Ønsker helst ikke å bestille over e-bay o.l.
Gjest Farge Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Er det virkelig ingen som kan gi meg noen tips?
Strix Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Er det virkelig ingen som kan gi meg noen tips? Ta en titt i en hvilken som helst butikk der de selger klokker! Så og si alle butikker har noen sånne klokker!! Her er noen og ja, de finnes i butikkene. Men utvalget varierer fra kjede til kjede og butikk til butikk.
Kamikatze Skrevet 29. november 2008 #10 Skrevet 29. november 2008 Si meg. Har du ikke hørt om google, du?
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 29. november 2008 #12 Skrevet 29. november 2008 Merket Axcent har mange kule... Selges hos gullsmeder og urmakere
Maneo Skrevet 29. november 2008 #13 Skrevet 29. november 2008 Merket Axcent har mange kule... Selges hos gullsmeder og urmakere Nå har det merket blitt nevnt 3 ganger i denne tråden. Men ja, er kjempefine. Min har holdt i 4-5 år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå