Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg er igang med julegaver (nesten ferdig faktisk:-) ) og trenger nå å få vite hva som går på barnetv i desember.. Det påvirker julegave-valg... Noen som vet?
Gjest78 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Jul i Blåfjell tror jeg. Det er de kalenderene som ligger ute i butikkene i hvert fall.
mia83 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Om du mener julekalender er det Jul i Blåfjell. Ellers råder jeg deg til å gå inn på nrk sine nettsider. Der kan du søke på TV-programmet og får oversikt over et par uker framover tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Om du mener julekalender er det Jul i Blåfjell. Ellers råder jeg deg til å gå inn på nrk sine nettsider. Der kan du søke på TV-programmet og får oversikt over et par uker framover tror jeg. Jeg var der inne og lette - men fant ikke noe sted at jeg kunne se hva som kom.. Men ok - Blåfjell - da har jeg et utgangspunkt for de siste julegavene. Tusen takk alle sammen!
mia83 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Jeg var der inne og lette - men fant ikke noe sted at jeg kunne se hva som kom.. Men ok - Blåfjell - da har jeg et utgangspunkt for de siste julegavene. Tusen takk alle sammen! Her er en link: Tv-program Hvis du trykker "På tv i neste uke" så kan du søke på den dagen du vil. Bortsett fra hvis det er for langt fram i tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå