Gå til innhold

hva sender nrk som "julebarnetv" i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er igang med julegaver (nesten ferdig faktisk:-) ) og trenger nå å få vite hva som går på barnetv i desember.. Det påvirker julegave-valg... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jul i Blåfjell tror jeg. Det er de kalenderene som ligger ute i butikkene i hvert fall.

Skrevet

Om du mener julekalender er det Jul i Blåfjell. Ellers råder jeg deg til å gå inn på nrk sine nettsider. Der kan du søke på TV-programmet og får oversikt over et par uker framover tror jeg.

Skrevet
Om du mener julekalender er det Jul i Blåfjell. Ellers råder jeg deg til å gå inn på nrk sine nettsider. Der kan du søke på TV-programmet og får oversikt over et par uker framover tror jeg.

Jeg var der inne og lette - men fant ikke noe sted at jeg kunne se hva som kom.. Men ok - Blåfjell - da har jeg et utgangspunkt for de siste julegavene.

Tusen takk alle sammen!

Skrevet
Jeg var der inne og lette - men fant ikke noe sted at jeg kunne se hva som kom.. Men ok - Blåfjell - da har jeg et utgangspunkt for de siste julegavene.

Tusen takk alle sammen!

Her er en link: Tv-program

Hvis du trykker "På tv i neste uke" så kan du søke på den dagen du vil. Bortsett fra hvis det er for langt fram i tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...