VinterBrud09 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Hei! Jeg ønsker å bestille bryllupsinvitasjoner men får ikke kontakt med noen som selger det. Hverken Miarosa eller bryllupsinvitasjoner.no er å nå på hverken mail eller tlf.... Noen som har tips til andre? Optimalprint syntes jeg kanskje ser litt kjedelig ut....:/ Håper noen kan hjelpe!
Lille Rosa Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Hei! Jeg ønsker å bestille bryllupsinvitasjoner men får ikke kontakt med noen som selger det. Hverken Miarosa eller bryllupsinvitasjoner.no er å nå på hverken mail eller tlf.... Noen som har tips til andre? Optimalprint syntes jeg kanskje ser litt kjedelig ut....:/ Håper noen kan hjelpe! Vi brukte Decorium og var veldig fornøyde! De har mange ferdig-varianter som er fine, men fikk tilpasset de sånn at de ble "oss"
~Lykkelig~ Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 www.bryllupsbutikken.no Der har de mye fint!
Eplekake Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 jeg kjøpte fra www.kortbutikken.no, veldig fine....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg kommer trolig til å bruke Vistaprint, vistaprint.no God papirkvalitet, rask levering, og ikke så dyrt!
VinterBrud09 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2008 tusen takk for tips! :D
Gjest Gjest_Junibrud_* Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Vi har bestilt invitasjoner fra invitationcouture.no og er kjempefornøyd! De er ganske nye i bransjen, og har helt spesielle håndlagede invitasjoner. Våre blir håndsydd i thaisilke og perler...veldig stilig!
twinklestar Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Vi har bestilt invitasjoner fra invitationcouture.no og er kjempefornøyd! De er ganske nye i bransjen, og har helt spesielle håndlagede invitasjoner. Våre blir håndsydd i thaisilke og perler...veldig stilig! Stilig! men det var ikke akkurat billig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå