Ambriel Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 (endret) Heisann! Min far fyller 50 år den 21.desember, og jeg vil derfor gi han en kombinert bursdag og julegave. Men jeg har ingen anelse om hva jeg skal gi Han er en mann som allerede har alt, og rævva full av penger Han er vel litt smykketype, men ikke helt. Også synes jeg slipsnål og mansjettknapper er så kjedelige gaver (selv om jeg kan "sprite de opp litt" ved å gravere noe på dem). Det er så vanskelig Noen som har noen forslag som er "litt utenom det vanlige?" Tenkte å bruke ca 1000 kroner, men det gjør ikke noe om det går noen hundrelapper over Endret 17. november 2008 av Ambriel
Saeria Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Du kan gi en litt finere kortholder som du kan få gravert. En god flaske konjakk er vel heller ikke å forakte. Kanskje med et stilig og litt eksklusivt konjakkglass til? Hva med et flott scrappet album med bilder hvor han er sammen med deg, konemor, barnebarn osv. Bilder fra sånne stunder dere husker tilbake på som veldig koselige, morsomme, rørende... Flere familiemedlemmer kan skrive hilsener i denne. Kanskje de gode historiene som hører til bildene kan føres inn? Man kan få flotte herrearmbånd i sølv og stål, med og uten lær. Har han noen hobbyer/interesser?
Gjest Gjest_Inga_* Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 De fleste foreldre setter veldig stor pris på hjemmelagde gaver. Strikk et skjerf
Ambriel Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 Du kan gi en litt finere kortholder som du kan få gravert. En god flaske konjakk er vel heller ikke å forakte. Kanskje med et stilig og litt eksklusivt konjakkglass til? Hva med et flott scrappet album med bilder hvor han er sammen med deg, konemor, barnebarn osv. Bilder fra sånne stunder dere husker tilbake på som veldig koselige, morsomme, rørende... Flere familiemedlemmer kan skrive hilsener i denne. Kanskje de gode historiene som hører til bildene kan føres inn? Man kan få flotte herrearmbånd i sølv og stål, med og uten lær. Har han noen hobbyer/interesser? Kortholder! Der har du det! Tusen takk! Album gav jeg han til jul for ca 2 år siden, da fant jeg masse bilder fra da jeg var liten, som jeg scannet og lagde album ut av Konjakk har jeg faktisk tenkt på, det foreslo mamma også Håper jeg kan få kortholder og en flaske konjakk for ca 1000-lapp da Tusen takk nok en gang for tipset!
Saeria Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 (endret) Bare hyggelig at det hjalp. En kortholder og en konjakk skal du klare å få for rundt 1000 lappen, ja. Hva med en av disse? Jean Filloux Très Vieux. Ragnaud-Sabourin Alliance No 10. Domaine Castel-Sablons X.O. hors d'âge Rare. De to første er på polets bestillingsliste. Den siste er i fullsortimentet. Endret 17. november 2008 av Saeria
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Hvis han har alt, så har han nok GPS også, men det kjøpte jeg til min far til jul i fjor. Han så ut som en liten unge, gikk rundt i nabolaget for å teste den og greier:P Trykket og styrte på Var kjempekoselig å se at han endelig fikk noe han ønsket seg:) Hvis ikke, hva med en helgetur til danmark/england med båt? Går det ikke sånne lengre? Et bilde av dere sammen? Eller av alle barna hans?
Ambriel Skrevet 17. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2008 Hvis han har alt, så har han nok GPS også, men det kjøpte jeg til min far til jul i fjor. Han så ut som en liten unge, gikk rundt i nabolaget for å teste den og greier:P Trykket og styrte på Var kjempekoselig å se at han endelig fikk noe han ønsket seg:) Hvis ikke, hva med en helgetur til danmark/england med båt? Går det ikke sånne lengre? Et bilde av dere sammen? Eller av alle barna hans? Glemte å nevne at pappa bor i Usa Ser han bare et par ganger i året (hvis jeg er heldig), så har ikke så mange bilder av oss sammen som er av nyere dato Det med GPS var et godt forslag, det er sånn teknisk duppeditt han kunne ha elska, men jeg er nesten sikker på at han har det :klø: Men takk for tipset
Ambriel Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2008 Bare hyggelig at det hjalp. En kortholder og en konjakk skal du klare å få for rundt 1000 lappen, ja. Hva med en av disse? Jean Filloux Très Vieux. Ragnaud-Sabourin Alliance No 10. Domaine Castel-Sablons X.O. hors d'âge Rare. De to første er på polets bestillingsliste. Den siste er i fullsortimentet. Tusen takk Tenkte å kjøpe kortholderen først, deretter går jeg på polet og kjøper konjakk for resten av pengene hehe
Tropehus Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 Jeg gav pappa en ipod i 50-årsgave i fjor og fikk den gravert. Det slo ann og den er med overalt. I bilen, på hytta osv..
Ambriel Skrevet 18. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. november 2008 Jeg gav pappa en ipod i 50-årsgave i fjor og fikk den gravert. Det slo ann og den er med overalt. I bilen, på hytta osv.. iPod har han allerde Men takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå