Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode tips når det gjelder hårpleieprodukter til fint og tynt hår? (gjerne en hel serie med shampo, balsam og stylingprodukter)

Kjedelig å betale i dyre dommer bare for å finne ut at det ikke fungerer for meg :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Kerastase er en av de beste. De har jo en del produkter og jeg har vært veldig fornøyd. Redken er utrolige bra men er alt for dyrt untatt hvis du bestille fra nett...

Ellers var det nettopp anbefalt Sebastian X-tah...glemmer hele navn nå men det er altså en serie.

Skrevet

Er det volum du er ute etter da??? I så fall så er Sebastian helt suveren.. De har en serie som heter Shaper. Shampoo, balsam og alt av stylingprodukter.

Om du ikke er ute etter volum men bare en som passer håret ditt har Sebastian en serie som heter Laminat.. Også der finnes shampo, balsam og stylingprodukter...

Jeg syntes ingen produkter er bedre enn Sebastian sine.. De er utrolig gode for håret, håret blir mykt, blir tilført masse fuktighet, lukter kjempe godt og er drøy, så du har de en stund.. Det er det som er fint med dyre stylingprodukter.. Du trenger så mye mindre per gang, så de holder mye lenger.

Dessuten, det er viktig å passe håret sitt med riktig kvalitet.

Butikkshampo er full av lut, for å få vannet til å skumme og gjør at skjellaget i håret står som piggtrå

Butikkbalsam/billigbalsam er full av eddik, for å "reparere" skaden shampoen gjorde/ få inn igjen skjellaget.. Godt råd til alle! :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Har du kort eller langt hår? Krøller, glatt eller rufsete?

Jeg har kort hår og er helt avhengig av KMS sin molding paste. Skal frisyren være ekstra rufsete så bruker jeg Renati sin "Straight out of bed mud wax". Begge to får du hos frisør.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har nylig begynt å bruke Lancome sin nye shampoo for fint hår med spraybalsam til. Den er helt suveren. Jeg har aldri hatt så fluffy hår før.

Husker ikke hva den heter med det er den flasken med grønn skrift. De har bare tre fire forskjellige typer.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg vil anbefale Sebastian Shaper Volume Boost shampo og balsam. gir fuktighet uten å tynge ned håret, og lukter kjempegodt. Sebastian har også supre stylingprodukter av ulike typer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for fine svar :D

Det er volum jeg er ute etter, så Shaper fra Sebastian høres ut som tingen for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...