Gå til innhold

Lyst å bruke kjole

Gjest Gjest_mej_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mej_*

Jeg har kjøpt et par kule kjoler på motehus men når kan man egentlig bruke kjole? Og hvor? Jeg bor i Ålesundsområdet, og her skjer det jo ingenting. Eneste gangene jeg bruker dem er julebord og nyttårsaften.

Bruker dere dem når dere går ut på disco feks? Jeg føler det er kjedelig å dukke opp i jeans og topp.. Skjørt er selvfølgelig også en mulighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo litt ann på hva slags kjoler det er da. Jeg går i kjole idag f.eks., men det er en hverdagskjole.

Jeg går vel så mye i kjoler og skjørt som bukser og går ofte på fest eller ut (restaurant, nattklubb, teater osv) i kjole. Men det kommer jo ann på kjolene da. Et par av kjolene jeg har (hovedsaklig lange kjoler) er mer av typen bryllup/julebord/ball enn ut på byn-kjoler, mens andre kjoler er mer annvennlige.

Du har ikke bilde av kjolene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i kjoler og har en del. Men det er hovedsakelig hverdagskjoler eller sånn lett pynta kjoler. Så jeg bruker de ofte til hverdags, ellers når jeg skal ut på byen, fest, bursdag, restaurant osv.

Har en ballkjole og, men den har jeg faktisk aldri brukt, da det aldri har kommet en anledning til det. Og nå er den blitt litt for stor og, så kommer det en anledning får jeg vurdere og sy den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg ikke akkurat ut på disco (finnes det i det hele tatt lenger?), men de kjolene der var da ikke for fine til å brukes på en vanlig tur ut på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du lett kan bruke dei kjolane til ein tur ut på by`n! Dei var jo ikkje "ball-aktige" liksom. Kjempefine og enkle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Det der er typisk "ut på byen" kjoler. Vet ikke om det bare var bildene, men syntes nesten de kjolene så litt harry ut jeg. Men det kommer vel veldig ann på hvordan man bruker de og hva man har til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er typisk "ut på byen" kjoler. Vet ikke om det bare var bildene, men syntes nesten de kjolene så litt harry ut jeg. Men det kommer vel veldig ann på hvordan man bruker de og hva man har til.

Det var nok litt adressen de lå på også. glamourtopz.no lyser ikke akkurat kvalitetsdesign. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole kan brukast til det meste. Det er ¨så mange myter om hva en kan bruke enkelte ting til.

Jeg har vasket bil i kjole, lødd ved mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...