Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta opp boliglån, men vet ikke helt hvilken bank som er best? Er ikke ute etter den med lavest rentenivå akkurat nå, men mer en oversikt over lønnsomhet over tid, kanskje det beste valget de siste 5 årene.

Jeg er idag kunde i Skandiabanken, men jeg får ikke tatt opp lån der uten at ektefelle står som medlånetaker. Det ønsker jeg ikke, da vi skal gå fra hverandre. Alternativt kan han vel stå som medlånetaker en stund, og så kan jeg få hele lånet på meg når vi er formelt separert?

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal ta opp boliglån, men vet ikke helt hvilken bank som er best? Er ikke ute etter den med lavest rentenivå akkurat nå, men mer en oversikt over lønnsomhet over tid, kanskje det beste valget de siste 5 årene.

Jeg er idag kunde i Skandiabanken, men jeg får ikke tatt opp lån der uten at ektefelle står som medlånetaker. Det ønsker jeg ikke, da vi skal gå fra hverandre. Alternativt kan han vel stå som medlånetaker en stund, og så kan jeg få hele lånet på meg når vi er formelt separert?

Noen med erfaringer?

Postbanken.

Jeg shopper bank hele tiden, og flytter sparepengene etter hvert som rentene endres, men har sjelden funnet det lønnsomt å flytte lånet mitt fra postbanken. Og, jeg valgte opprinnelig den banken fordi jeg var i samme situasjon som deg, og opplevde saksbehandlingen i postbanken veldig lett. Du søker på nett og så så tar du resten på telefon, hvis ditt tilfelle ikke passer inn i en sjablong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...