foxie Skrevet 16. juni 2003 #1 Skrevet 16. juni 2003 Jeg er sikker på at jeg kvittret om kapp med fuglene kl 0700, lørdag morgen. Måtte kjøre til frisøren en time senere, og jeg må innrømme at jeg var ille spent på hva dagen skulle bringe. VÆRET VAR JO BARE HELT KNALL!!! Jeg og min forlover hadde det helt topp hos frisøren, vi ble sminket og pyntet etter alle kunstens regler.Vi ble veldig pene.Vi fikk også en kjempe god lunsj, og det var bra,for ingen av oss hadde vel greid å spise noe som helst tidligere. Etter frisøren, dro vi hjem til meg for å kle på oss stasen.....Det var nesten så jeg fikk frysninger...var utrolig fornøyd med alle ting....sminke, håret med røde roser og kjolen. Brudebuketen ble også kjempe.......... røde roser( hode mot hode) med perler.....Synes nesten jeg var litt vel rolig på dette tidspunktet. Vi ble hentet av en staslig pyntet cabriolet...... med hvite bånd og syriner. Joda hjertet hoppet litt nå. Brudepikene hadde også kommet..DE VAR NYDELIGE!! De hadde røde kjoler( den samme røde fargen som i detaljene i min kjole) og var så veldig pene på håret.Helt prinsesse aktig!! Vigselen var enkel og vakker.Trodde faktisk at jeg skulle felle et par gledes tårer , men det gikk jo bra. Vi sa ja begge to.... endelig gift etter lang tid som samboere.Min mann var utrolig kjekk der han stod ved min side.. Så var det avsted for å ta bilder. Fikk flotte utendørs brudebilder, har allerede sett noen av disse og er kjempe fornøyd. Fotografen er mannen til min forlover.....Kjekt !!!!!!GJESTENE VAR INVITERT TIL KL.14.00. Og så avsted til festen....... Der ventet 80 gjester. Og gjett om vi ble overrasket ved ankomsten. Min mor hadde nemlig ordnet det slik at et orkerster satt å spilte når først gjestene ankom og så spilte de når vi kom. Tror jeg så ut som jeg hadde ramlet ned fra himmelen i det øyeblikket jeg hørte dem.Kjempe koselig. All ære til mor!! :o Champagnen ble sprettet og det ble skål....!!!Litt underholdningen var det også rom for..... tre viser av taub ble fremført....nesten så tårene kom. Etter en stund blr middagen annonsert av toastmasteren. Det var dekket opp til 80 gjester i et gedigen telt (helt nede ved vannet)Bordene var vakre!!!Små bord pent plasser rundt. Med hvite damask duker og damask servietter, hvite blomster oppsatser og stormlykter( med sand og skjell og hvite kubbelys)Hadde også dekorert bordene med små stener og skjell, overdrysset med perlemors glitter.DET VAR VAKKERT!!!!!!! Menyen ble introdusert.... og det ble servert hvitvin og farris. Foretten ble servert....hummersalat på salatseng med friske urter. Den var god. Talene og mange pene ord kom på løpende bånd!! Hovedretten var klar...... Like utenfor teltet var det dekket opp en enorm grill buffet.. med all tenklige godsaker.Dette ble veldig godt mottatt...sikkert deilig å få beveget seg innimellom. Til dessert ble det servert en bringebær mousse med passonsfrukt saus..åååååååå kjempe god. Etter en deilig middag ble det ett lite pusterom.... tid til litt sirkulering. Bryllups kaken ble utrolig bra...og likledes med valsen, anglemark er en fin vals å danse etter........ DET VAR HELT KJEMPEMESSIG. Hele dagen ble en drømmedag.Vi hadde kanskje valgt en litt annderledes ramme rundt vårt bryllup, men for et vellykket arrangement!!!!Vi var hjemme kl 05.30..og det sier vel det meste. Og så mange gaver........kjære min!!! Til alle bruder: gled dere!!!Det er stort!! sitter bare minrer og smiler nå!!!!!!!!! :smile: :D :smile:
'Lilly' Skrevet 16. juni 2003 #3 Skrevet 16. juni 2003 Å dette var moro å lese. Høres ut som en kjempeflott dag. Merker at hjertet mitt hopper litt når jeg leser - lever meg inn i det.... Er ikke lenge til jeg selv skal gifte meg - 2 uker og 5 dager...... GRATULERER SÅ MYE!!!
Gjest Tabby Skrevet 16. juni 2003 #5 Skrevet 16. juni 2003 Gratulerer så mye som herr og fru! Høres ut som en kjempeflott dag for dere!
ringblomst Skrevet 17. juni 2003 #7 Skrevet 17. juni 2003 Høres ut som dere hadde en kjempeflott dag . Gratulerer så mye!
Gjest Tex Skrevet 17. juni 2003 #8 Skrevet 17. juni 2003 Happy fremtid til dere begge....... :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå