Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Min vil gjerne ha ønskeliste, men jeg "sliter" litt med hva jeg skal ønske meg av akkurat han. Ønskere dere dere det samme av sambo som av andre? Tenker gjerne på type hverdagslige ting som sengesett, filmer etc. Er det litt kjedelig å ønske seg av typen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg ønsker meg Ipod, ski (både bortover og nedover), treningsklær, jakke, sko... Litt dyre ting som man gjerne ikke går å kjøper seg selv, så lenge man ikke har innmari mye cash da.. ;)

Også reiser da.. :yvonne:

Sengklær osv. er jo sånt man får av andre..

Skrevet

Jeg har heller ingen spesielle ønsker.. :sjenert:

Vi har avtalt å ikke kjøpe noe veldig dyrt siden vi bruker tusenvis av kroner på flybilletter for å møtes. Dette er første året vi kjøper julegaver til hverandre, så det blir interessant å se hva jeg får. :sjarmor:

Jeg spurte han i går hva han ønsket seg, og utrolig nok vil han ha boksere og ting til leiligheten. Gjerne glass fra Ikea. :ler: Kravstor mann jeg har fått meg...

Gjest Gjest_hannah_*
Skrevet

Jeg har alt jeg trenger, eller kan kjøpe meg ting selv om jeg mangler noe.....syns derfor det er vanskelig å komme på noe å ønske seg!!

Det jeg har mest lyst på, er opplevelser! Så jeg har tenkt å foreslå for typen at vi heller spleiser på en tur og reiser sammen. At det er vår gave til hverandre. trenger ikke være så langt, men en hotellweekend i københavn e.l....

Det koster seff litt da.....men er jo sååå digg!

:))

Skrevet

Vi har blitt enige om å bare kjøpe en liten ting til hverandre som skal være fra sønnen vår til ca 5-600 kr. Vi har akkurat kjøpt oss nytt dusjkabinett som vi lar være julegaven til hverandre. Kan like gjerne kjøpe noe nyttig og en litt større ting. Samtidig er det koselig med en liten pakke under treet. Ønsker meg det samme som av alle andre egentlig.

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Vi har begge det vi trenger egentlig, derfor det blir så vanskelig å ønske seg noe "spesielt." Tur har vi desverre ikke råd til.. Jeg har faktisk foreslått at vi skal kjøpe noe fornuftig til hjemmet som vi trenger, men han vil ikke det faktisk.. Vil ha julegave han :fnise: Skjønner jo det da, det er koselig :) Men litt vanskelig når man ikke har spesielle ønsker..

Skrevet

Hehe. Etter at den forrige klokka mi stoppet omtrent samtidig som det ble slutt mellom exen og meg (snart 5 år siden), så har jeg sagt at jeg ikke vil ha ny før jeg får en av en kjæreste.

Så i år står klokke på ønskelisten.

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal ønske meg. Vi har blitt enige om å kjøpe gave til hverandre i år, droppa det i fjor.

Har som regel ønska meg praktiske ting, som jeg har hatt behov for. Samtidig vet jeg ikke om jeg trenger å ønske meg noe i år da han sier at han allerede har pønskau t hva jeg skal få.

Gjest Gjest_guro_*
Skrevet

Jeg ønsker meg en fitnessvekt til 1300 kr av sambo :fnise:

Syns dere det er veldig teit?

Skrevet

Jeg ønsker meg en litt finere klokke enn hva jeg har, lite digitalkamera som får plass i lomma, gavekort på senter så jeg kan shoppe klær på salg :) eller smykker. Forloveden min er så flink til å kjøpe smykker så jeg håper vel kanskje mest på det.

Har i grunn en stram økonomi nå, så det blir nok ikke så dyre gaver i år. Men mye fint på tilbud og sånt nå da.

Gjest Golden Girl
Skrevet
Jeg ønsker meg en fitnessvekt til 1300 kr av sambo :fnise:

Syns dere det er veldig teit?

Ikke så lenge du ønsker deg det. Litt værre hadde han kjøpt det til deg uten at du hadde bedt om det!! :fnise:

Selv ønsker jeg meg penger så jeg selv kan gå og kjøpe aaakkurat de lekre støvlettene jeg har lyst på! :)

Skrevet

Ingen anelse hva jeg ønsker meg faktisk, jeg hadde en liste i hodet mitt, men hver gang noen spør så glemmer jeg den.

Skrevet

Jeg og kjæresten kjøper noen ganger litt mindre "fornuftige" ting til hverandre enn hva vi ønsker oss av andre... i år skal jeg gi Nintendo Wii til samboer... men vi kan også gi hverandre klær, parfyme, revybilletter, bøker... ting til leiligheten ønsker vi oss som oftest av andre...

Jeg har lyst på ny vinterkåpe, kanskje jeg skal ønske meg det av kjæresten... Evt andre klær.... Smykker og sånt er jo også fint, og jeg blir veldig glad for det, men jeg er typisk en sånn person som drøyer det lenge om morgenen og så bare glemmer jeg å gå med smykkene.... utenom på fest da :)

Skrevet

* Stooort smykkeskrin

* Klær

* Klokke

* Sminke

* Hjelpsom mann :jepp:

Skrevet

Jeg ønsker meg:

Ekstern harddisk

Sykkel

Ansiktssolarium

Singstar Abba

Penger

Flatskjerm TV (får denne av Mamma)

Crosstrainer (får denne av Pappa)

Har bursdag noen måneder etter jul, så det jeg ikke får til jul, får jeg ofte til bursdagen! :lur::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...