Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:fnise:

Jeg innrømmer det - jeg er lat.

Har ved flere anledninger hatt glede av vektklubb.no på VG-nett og gått ned noen kilo, men nå har den mistet nyhetens interesse - så jeg gidder ikke lenger fylle inn kaloriregnskapet.

For noen uker siden satte jeg meg som mål å begynne å gå mer. Jeg så det var overkommelig å gå til jobb et par ganger i uka i allfall (litt er bedre enn ingenting). Så dumpet jeg tilfeldigvis inn på "dytt.no" og ser at den er basert på en god del gåing. Voilà, kan dette være noe for meg?

Er det noen som har vært medlem der som kan fortelle om sine erfaringer mhp. vektreduksjon og formoppbygging? Funker det som inspirasjonskilde? Det er ikke det at jeg ikke vet hva som må til for å krympe litt, det er det at jeg synes mosjon er kjedelig så jeg trenger inspirasjon. Og akkurat nå er det altså "gå" som synes å være den mosjonsformen jeg har håp om å gidde å gjennomføre.

(Har registrert meg for 1 dags gratis testmedlemsskap for å sjekke ut siden, men siden mitt -i det siste- temmelig ubrukte- medlemsskap i vektklubben snart går ut så vurderer jeg å bytte til dytt.no siden det harmonerer veldig bra med at jeg har tørket støv av skrittelleren.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...