Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest tinyen
Skrevet

Hei hei!

Jeg skal snart reise til Gran Canaria, Puerto Rico, og lurer på om det er noen som har vært der nede eller har linker til hotellet slik at jeg kan se litt mer hvordan det er utenom Star tour sine sider. Er veldig interresert i å få noen tips ang. dette, om noen kan fortelle litt om hvordan det er der nede eventuelt har noen tips, om hva eller hva jeg ikke skal besøke eller se...

Takk på forhånd..... :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der for en mnd siden.. Om du søker på Puerto Rico her så finner du alle gode råd jeg fikk... :D

Ok sted, varmt og godt.

Bra strender og godt liv...

Skrevet

Puerto Rico er bra! :D Var der i sommeren som var. Hyggelige mennesker, og gode serveringssteder og strender. :) Og badeland må du få med deg!

Skrevet

Du burde leie bil en dag (eller 2?) og kjøre oppover vestkysten! Fantastisk natur, flott utsikt. Eller ta bussen til Las Palmas hvis du vil shoppe litt. Det tar ca 1-1.5 time med bussen.

Gjest Anonymous
Skrevet

De fleste surrrer rundt hele kvelder på det som skal ligne et kjøpesenter. Bare at det er uten tak.

Dødskjedelig plass.

Om du reise på ferie for å møte Hansen og Olsen så er Puerto Rico rette plassen

Skrevet

...og spis mat på en restaurant som heter "Guantanamo" og ligger vest for Puerto Rico. Kjempekoselig, stappfullt og utrolig god mat.

Skrevet
...og spis mat på en restaurant som heter "Guantanamo" og ligger vest for Puerto Rico. Kjempekoselig' date=' stappfullt og utrolig god mat.[/quote']

Er det den restauranten som er ganske kjent for sin gode mat, men som ser heller "sjaber" ut fra utsiden og ligger for seg selv langs veien?

(må kanskje prøve den i mars... :wink: )

Gjest Øyvind Gjervik
Skrevet

Hei!

En tur i innlandet er å foretrekke.

Byen Teror er nydelig. Likeså med Santa Lucia.

Las Palmas sentrum er også meget pen, men veldig mye kriminalitet der, så man bør gjerne være der i flokk, og pass ekstra godt på verdisakene. Kanarierne har fått et problem med illegale innvandrere med kriminell aktivitet som hovedgeskjeft.

Ellers vil jeg anbefale siden

www.canariposten.com

Skal du handle, så kan en tur til kjøpesenteret Atlantico i Veccindario være å foretrekke. OPS: De fleste ansatte på senteret kan kun spansk, men det går sikkert greit.

Ha en riktig god tur!

Skrevet

Svar til Væren: Ja, det er nok den du tenker på. Den ligger foran en campingplass (het det Tauro der, tro?), og det ser ganske slitent ut utenfra. Men innendørs er det veldig koselig.

Før vi oppdaget denne, ble vi rimelig lei av div. kjøttstykker med pommes frites (Og da jeg bestilte lasagne, lurte de jammen på om jeg skulle ha med eller uten pommes frites da også, gitt!). Men etter at vi hadde spist her, måtte vi bare gå hjem og legge oss med magen i været, så mye hadde vi spist!

Skrevet

Hei!

Tips til god restaurant: El Greco. Den er innredet som en vinkjeller, har knallgod mat og utrolig hyggelig betjening :D Den ligger ved standpromenaden (ikke på stranden men gaten ovenfor..)

Ta lokalbussen til Puerto Mogan, kjempeidyllisk plass!!

Las Palmas er verdt et besøk også, bra shoppingmuligheter i gågata.

Kjøpesenteret Atlantico har mye bra og billig tøy :P

Ellers syns jeg Puerto Rico var en utrolig kjedelig plass men det kommer jo helt ann på hva en er ute etter. Utrolig mye mas på "shoppingsenteret" i byen der... innkastere på alle restauranter og puber...

Fin strand!

Pass deg for haiene (timeshare)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...