Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Hei Jeg leter og leter, men har ikke funnet det jeg er på jakt etter: Vet det finnes baderomstilbehør (knagger osv.) med noen speiselle sugekopper hvor man tetter til ved å skru på noen måte for å skape vakuum. Veldig klønete forklart, men jeg håper noen skjønner hva jeg mener og kan tipse med om hva det heter og eventuelt hvor man kan kjøpe det. Har gitt opp alle vanlige sugekopp-produkter på badet vårt. Elisabeth
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Jeg har et slikt dusjstativ, og det fant jeg på Clas Ohlson. Tipper de har ulike varianter.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Dusjhyllesak og durullsak har jeg funnet på Biltema. Knagger med samme skrusugekoppsystem har jeg dog ikke funnet. Jeg hadde sånne med vanlig sugekopp før, men ettersom de falt ned minst tre ganger i uken festet jeg dem til slutt med dobbeltsidig tape i stedet. Det funker fint, og man kan få det løs fra veggen uten at det blir merker.
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Takk for god hjelp! Fant noe med såkalt VacLoc hos Clas Ohlson. Elisabeth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå