Gå til innhold

Dermalogica Daily Microfoliant vs Natron

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sverger til Dermalogicas Daily Mircrofoliant. En venninne av meg hevder at Natron (fra matvarebutikken til under en tier) har samme effekt og at jeg lar meg lure av merkenavn og markedsføring når jeg velger varianten til mange hundrelapper.

En ting til: Dere som bruker daily microfoliant; bruker dere den hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg sverger til Dermalogicas Daily Mircrofoliant. En venninne av meg hevder at Natron (fra matvarebutikken til under en tier) har samme effekt og at jeg lar meg lure av merkenavn og markedsføring når jeg velger varianten til mange hundrelapper.

En ting til: Dere som bruker daily microfoliant; bruker dere den hver dag?

Trykket på post litt for tidlig.. Jeg skulle jo selvsagt spørre om dette stemmer? Noen som har erfaring eller har litt vitenskapelige forklaringer på om dette stemmer?

Gjest Deception
Skrevet

Natron funker bra som peeling, men da som peeling med veldig mange, fine korn. Bland den i en rensemelk, og masser forsiktig, og skyll av. Dette er fint for mer robuste hudtyper, men hvis du har tynn og sensitiv hud ville jeg styrt unna. Daily Microfoliant funker på en annen måte, ved at enzymer løser opp bindingene mellom hudflakene slik at de løsner og du kan skylle dem bort. Personlig synes jeg den er for uttørkende til å brukes hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...