Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Har fått småprøver og har egentlig bestemt meg for å kjøpe full størrelse i medium beige neutral -original glo. Jeg vil absolutt ikke ha for mørk foundation, men er heller ikke helt likblek. (jeg er sånn som blir grå-blek når jeg er på mitt blekeste - dvs ikke jevnt melkehvit) Så skal jeg altså bestille medium beige neutral, men blir usikker når det står at den er "Perfect for medium to soft tan complexions..." Å hevde at huden min er "soft tan" er nok å overdrive en smule.. Ser at de har en som heter beige light medium neutral også - ser ut som om den er en tanke lysere? Noen som har brukt disse to og har lyst til å si noe?
Gjest Deception Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Jeg har nok mørkere hud enn deg; bruker ID medium beige og medium tan, og synes at medium beige neutral akkurat nå er perfekt, men jeg blir aldri helt blek, heller gulgrønn om vinteren. Light medium er ganske lik i mørkhet, men jeg synes den er hakket gulere. Hvis du vil ha noe litt lysere, er Fairly Light muligens verdt å teste. Jeg synes mineralfoundationer blir mørkere når de kommer på huden, og du kan alltid bruke litt solpudder og rouge for å få farge i ansiktet.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Jeg har nok mørkere hud enn deg; bruker ID medium beige og medium tan, og synes at medium beige neutral akkurat nå er perfekt, men jeg blir aldri helt blek, heller gulgrønn om vinteren. Light medium er ganske lik i mørkhet, men jeg synes den er hakket gulere. Hvis du vil ha noe litt lysere, er Fairly Light muligens verdt å teste. Jeg synes mineralfoundationer blir mørkere når de kommer på huden, og du kan alltid bruke litt solpudder og rouge for å få farge i ansiktet. Takker så mye for svar. (håpet at du skulle se denne, Deception) Vurderer å kjøpe en av hver, greit å ha litt til forskjellig bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå