Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Hva er grunnen til at noen gutter kommer veldig raskt????? Jeg og en fyr jeg har kjent en stund lå sammen for første gang nå i helga, og han kom jo så og si før han var inni meg.. Han er 28 år og veldig fin, men kanskje ikke han har vært med så mange?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Runk han en gang først, så blir han mer utholdende når dere knuller. Det er ikke verre enn det.
Gjest Gjest_Laila_* Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Hva er grunnen til at noen gutter kommer veldig raskt????? Jeg og en fyr jeg har kjent en stund lå sammen for første gang nå i helga, og han kom jo så og si før han var inni meg.. Han er 28 år og veldig fin, men kanskje ikke han har vært med så mange? grunnen... si det... jeg forstår det iallefall ikke...! Litt frustrerende vet jeg iallefall at det er! :/ En jeg var sammen med før,han hadde det samme "problemet",vi møttes ikke så ofte pga avstand... så når vi først møttes og hadde sex,så kom han etter ca 5 sek samleie... :/ han syntes det var veldi pinelig... unnskylte seg stakkars med at det kunne bli sånn når han ikke hadde sex så ofte.. forsto sikkert min fortvilelse.. så grunnen kan kansje være at han ikke har hatt sex så ofte,så når han først har sex blir det så godt til han at han ikke klarer å kontrolerer det... Men rekner med at det vil bli liker etterhvert =)
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Skal man lage problemer av alt og nå da... Svaret er enkelt: Han var kjempekåt, og DU var så deilig at det gikk for han. Enkelt og greit.
Hinata Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Skal man lage problemer av alt og nå da... Svaret er enkelt: Han var kjempekåt, og DU var så deilig at det gikk for han. Enkelt og greit. Hadde tatt det som en kompliment jeg. Men dersom han hadde snudd seg vekk og sovna, da hadde jeg nok blitt litt snurt ja
Issy Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Det problemet hadde karen min hver gang vi møttes i starten og han var så flau og lei seg stakkar... Vi forstod jo at det var et problem om det skulle fortsette, og ble enige om å ha sex-intervall en helg helt til problemet virket fiksa. og etter 14 ganger på en helg, så har det vært helt tipp topp i 1, 5 år etter dette
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Det problemet hadde karen min hver gang vi møttes i starten og han var så flau og lei seg stakkar... Vi forstod jo at det var et problem om det skulle fortsette, og ble enige om å ha sex-intervall en helg helt til problemet virket fiksa. og etter 14 ganger på en helg, så har det vært helt tipp topp i 1, 5 år etter dette *sukk*... mer sex på en helg enn jeg har på ett år....
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Det problemet hadde karen min hver gang vi møttes i starten og han var så flau og lei seg stakkar... Vi forstod jo at det var et problem om det skulle fortsette, og ble enige om å ha sex-intervall en helg helt til problemet virket fiksa. og etter 14 ganger på en helg, så har det vært helt tipp topp i 1, 5 år etter dette Kom gjerne med noen detaljer her. Virker som noe alle kunne ha glede av - problemer med tidlig utløsning eller ikke!
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Heller en som er rask på avtrekkeren enn en som bruker aaalt for lang tid!! Da vet du iallefalla t du er så opphissende og deilig at han ikke klarer å holde seg. Bruker han for lang tid så begynner du jo å lure på om han ikke tenner mer på deg enn dette, siden han bruker så himla lang tid. Alle vet jo at dess mer opphisset jo fortere kommer du !
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 Er kun en ting som hjelper på det å kontrollere utløsningen og det er å ha regelmessig sex! Eller selvfølgelig det som sies ellers, la mannen få en utløsning først. Er man rimelig frisk og rask så er man klar igjen relativt fort Går man lang tid uten så står den jo som ett spett fra første puppeglims og da er det ikke rart at man etter forspill og diverse kanskje ikke klarer å holde spesielt lenge
Gjest rør Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 Du har et KJEMPEPROBLEM! Alternativt start runde 2 etter hans utløsning og det går fint.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #12 Skrevet 21. november 2008 Jeg hadde det samme problemet med min avstandskjæreste, så var jeg hos ham 2 uker i stede for den vanlige helgen vår, og da fikk han trening. Siste kvelden holdt han ut flere timer, da inkludert masse forspill og massasje, sex og kos Så var vi fra hverandre 4 uker, og det gikk like kjapt igjen. Har noe med hvor ofte man har sex også
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 21. november 2008 #13 Skrevet 21. november 2008 Jeg hadde det samme problemet med min avstandskjæreste, så var jeg hos ham 2 uker i stede for den vanlige helgen vår, og da fikk han trening. Siste kvelden holdt han ut flere timer, da inkludert masse forspill og massasje, sex og kos Så var vi fra hverandre 4 uker, og det gikk like kjapt igjen. Har noe med hvor ofte man har sex også Jepp, regelmessig sex er cluet
Blakken Skrevet 22. november 2008 #14 Skrevet 22. november 2008 Det kommer helt an på.. Noen ganger når man møter en ny person klarer man ikke styre seg mens.. Hun trenger ikke være kjempe-pen en gang. Men mye sitter i hode... Altså hodet på TOPPEN at kroppen
Gjest Betty89 Skrevet 22. november 2008 #15 Skrevet 22. november 2008 Skal man lage problemer av alt og nå da... Svaret er enkelt: Han var kjempekåt, og DU var så deilig at det gikk for han. Enkelt og greit. Vel, takk! Kjæresten min kommer ikke nærmed 3 min en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå