Gjest Ts Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Ok, blir så sykt nysgjerrig. Samboern har profil på penest.no, og han er direkte uvillig til å dele hva det handler om med meg...blir jo bare mer nysgjerrig når han ikke vil dele det med meg. Forstår at han er ganske aktiv der inne, og lurer derfor på hva det hele handler om. Han er VIP på penest.no. Noen som vet hva det betyr? Og hva handler det egentlig om det hele? Koster det noe å bli medlem (må snart se meg mine egne øyne). Vi har et ikke eksisterende sexliv, og det vil jeg gjøre noe med. Siden han ikke vil snakke om det må jeg snart se med mine egne øyne hva som faller i smak. Jeg mener, han har en meget villig kvinne i hus, men foretrekker å se på det der i stedet. Er lei tørken, og lurer på hva han får ut av den nettsiden. Vil jo heller at han blir med å jobbe med sexlivet vårt. Og nei, kan ta det med en gang. Jeg er ikke en inntørket burugle med hodepine og tilkneppet holdning. Har vært ekstremt på tilbudsiden. "Vi kan prøve alt du vil, så ser vi om det fungerer". Og ja, jeg tar initiativ - hver gang faktisk. Hadde jeg gitt opp hadde vi aldri hatt sex mer. Noen som vet noe/ har noen tanker? Blir rett og slett frustrert her...
Gjest Gjest_mimmi_* Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Penest.no er ei side der folk legger ut bilder av seg selv, og får poeng på en skala. Lettkledde bilder, av og til nesten nakenbilder, bilder i sexy stillinger osv osv.. Både jenter og gutter legger ut der. Jeg har ikke profil der, men jeg vil tro at VIP på en hvilken som helst nettsidenett gir mulighet til å utveksle brev, sende bilder til hverandre gjennom den siden, kommentere andre osv osv...
Gjest Chosa Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Det var det som stod da jeg søkte på google.. Som VIP får du: - 100CHIPS hver 20.dag - 5 Chips i rabatt på alle private galleri - Uendelig med favoritter - Sende Shouts med fancy bakgrunn - VIP symbol på din profil - Og så blir du litt tøffere Er en side som f.eks deiligst der det er om å gjøre å få flest stemmer på bildene sine.. det koster ingenting å bli medlem tror jeg, også har man selv sin egen profil med bilde osv. Men jeg trodde det var en side der de fleste var i tenårene jeg:S
Gjest Ts Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Hmm..er slettes ingen tenåring han nei. Blir jo til at jeg lurer på hva som er så j*vlig hemmelig. Kjenner til profilnavnet hans pga filmer han hadde lastet ned på dataen (lekkert forresten...) Søkte opp profilen hans og så at han hadde vært inne igjen i går mens jeg var på jobb. Han sier selv at han "Var nysgjerrig og tittet inne en gang for lenge siden". javel, hvis det er så uskyldig kan han vel vise meg det da.... Han bør jo forstå at jeg lurer mer når han skal snike alt bak ryggen min. Har dårlig erfaring med å stole på han. Han har løyet grovt til meg tidligere, og lovet på tro og ære å være ærlig for at jeg i det hele tatt skulle vurdere et videre forhold. Er vel streng på det, men jeg ber bare om ærlighet. Hvis han er ærlig skal jeg strekke meg langt for å akseptere det meste. Men jeg er lei av at han skal holde alt mulig hemmelig for meg.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Hmm..er slettes ingen tenåring han nei. Blir jo til at jeg lurer på hva som er så j*vlig hemmelig. Kjenner til profilnavnet hans pga filmer han hadde lastet ned på dataen (lekkert forresten...) Søkte opp profilen hans og så at han hadde vært inne igjen i går mens jeg var på jobb. Han sier selv at han "Var nysgjerrig og tittet inne en gang for lenge siden". javel, hvis det er så uskyldig kan han vel vise meg det da.... Han bør jo forstå at jeg lurer mer når han skal snike alt bak ryggen min. Har dårlig erfaring med å stole på han. Han har løyet grovt til meg tidligere, og lovet på tro og ære å være ærlig for at jeg i det hele tatt skulle vurdere et videre forhold. Er vel streng på det, men jeg ber bare om ærlighet. Hvis han er ærlig skal jeg strekke meg langt for å akseptere det meste. Men jeg er lei av at han skal holde alt mulig hemmelig for meg. Forståelig nok! Helt forkastelig av ham å gjøre slikt, særlig når han har kommet med grove løgner tidligere. Er det en ide å konfrontere ham med dette?
Gjest Ts Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Må bare nevne at grunnen til at jeg satte dette i forbindelse med sexlivet vårt er at jeg har funnet en del filmer fra den nettsiden som han tydeligvis koser seg med når han er alene. Ser ut som en del unge jenter har behov for å dele ALT med omverdenen....
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Må bare nevne at grunnen til at jeg satte dette i forbindelse med sexlivet vårt er at jeg har funnet en del filmer fra den nettsiden som han tydeligvis koser seg med når han er alene. Ser ut som en del unge jenter har behov for å dele ALT med omverdenen.... Og det ser ut som mannen din liker det som blir delt... så trist egentlig! Her har han tilgang på ei dame som savner og ønsker sex, KJÆRESTEN HANS, så velger han å sitte der med noen latterlige filmer laget av folk som senere uansett kommer til å angre? en fjortissbløff uten like...... syns du skal spørre ham rett ut jeg, hva faen han egentlig vil og tror.
Gjest Ts Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Har spurt han om det. Han vil bare ikke svare. Blir lei meg over at han ikke vil være ærlig.. Lurer jo på om han vil ut av forholdet men ikke vil si det. Forholdet er nærmest platonisk, men jeg holder fast i håp om at det skal bli bedre....
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 Dump han. Sånne personer er ikke til å stole på. Må han søke spenning et annet sted enn hos deg, så har ikke forholdet noen framtid. Hilsen Gutt pÃ¥ 26Ã¥r
Ethereal Skrevet 23. desember 2008 #10 Skrevet 23. desember 2008 Penest.no og Deiligst.no er sider hvor folk legger ut bilder av seg selv og blir rangert av andre. Det er for det meste fjortiser der, såvidt jeg har forstått. Jeg har venner som er medlemmer på de sidene, men jeg skjønner virkelig ikke poenget. For å være ærlig syns jeg det er barnslig av kjæresten din å være medlem av en slik side og nekte å fortelle deg noe som helst. Dessuten er det bemerkelsesverdig at han heller ser på bilder av 16 år gamle jenter med brunkrem i trynet og bomull i BHen enn å ha sex med en ordentlig jente som han har og kan ta for seg. Men men, hver sin smak. Kanskje er det spenningen.
Gjest Gjest jente 18 Skrevet 20. juni 2009 #11 Skrevet 20. juni 2009 Det er sikkert ikke noe trøst, men jeg har det samme problemet.. i tilegg er min kjære inne på en rekke andre steder også. Jeg har konfrontert han med det, men han har ikke villet innrømme det, istede har det endt med et satans drama. Hvor det er han som har blitt ekstremt sur på meg. Skønner ikke greia, det letteste er å være ærlig fra starten av.... Han har også ljuget drøyt til meg før så vet heller ikke om jeg klarer helt å stole på han, desverre.. dette skremmer meg veldig... *knust hjerte* hilsen J18..
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #12 Skrevet 20. juni 2009 Jeg oppdaget helt tilfeldig (etter at det ble slutt mellom oss) at min eks hadde profil på en av de sidene, og han er over tredve, har høy utdannelse og er, tilsynelatende, en oppegående fyr. Jeg ble utrolig skuffet, ikke fordi jeg ikke kan se behovet for å se på pene, nakne kvinner (Øh. Jenter), men fordi jeg synes det er noe helt utrolig teit og pinlig over det hele. Og fordi, som jeg ser noen har bemerket tidligere, jeg trodde penest og deilig var noe tenåringer drev med, og som de etterpå angrer på, eller i alle fall tenker: "Herregud, hvorfor gjorde jeg det? Noe så teit!" Han hadde hatt profil der i alle de årene vi var sammen, og det er noe jeg i ettertid virkelig IKKE setter pris på. Er man interessert i å få noe til å fungere, kan jeg ikke tro å ha bilder av sin nakne kropp slengende ute på nettet, åpent så alle kan se, og utveksle meldinger med andre jenter over en lav sko, er særlig fruktbart. (Om han har møtt noen derifra benekter han, men jeg vet virkelig ikke). Uansett, vi er omgangsvenner nå, og finner av og til på noe morsomt sammen, men jeg merker at jeg virkelig ikke har samme respekten for ham som tidligere. Jeg tenker ganske ofte: "Herregud, så jævla enkelt innrettet du er". Og det er jo synd, tenker jeg. Noe råd til deg trådstarter har jeg egentlig ikke. Jeg tror du skjønner at dette forholdet ikke virker særlig bra sett utenfra (utifra det du forteller her), men likevel, jeg skjønner det er vanskelig å gå videre når man er glad i noen. Og om det viktigeste for deg er at han deler med deg hva det er han egentlig gjør der inne, og så er det greit for deg, så er vel det eneste du kan gjøre nå: Få ham til å snakke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå